Skip to main content
beantwoord

Klantvoordeel activeren lukt niet


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Haay,

 

Ik wil graag mobiel abonnement en de thuis abonnement activeren voor klantvoordeel, maar het lukt niet. Weet iemand hoe dat moet? Of kan er iemand van de klantenservice het activeren in de systheem.

 

Tele 2  mobiel abonnement

Tele 2 thuis abonnement van tmobile

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Hina, ik heb zojuist contact gehad met mijn collega van T-Mobile en die kan jouw adres niet vinden in hun klantsysteem (het adres wat bij ons in het systeem staat voor je mobiele abonnement).

Ben je recent verhuisd? Zou je dan je adres willen invullen in je profiel of deze naar me willen sturen via een privebericht? Dan kijken we gelijk weer of we je kunnen vinden.

Ik stuur je ook gelijk deze link mee, zou je hier nog eens je klantvoordeel willen proberen te activeren: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 30 juni 2021

Hi, 

 

Normaal moet dit lukken via MijnTele2 onder het kopje "Klant voordeel".  Weet je zeker dat beide abonnementen op één adres staan? 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 30 juni 2021

Hoi Jacco, 

 

Bedankt voor uw bericht.

Ja beiden staan op dezelfde adres. En als ik via mijn tele 2 probeer dan staat die van de mobiele abonnement er wel maar van de thuis abonnement komt er niks te staan ook niet als ik het erbij wil voegen. Dan kom ik gelijk weer op dezelfde scherm terug. 


Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 30 juni 2021

Hi, 

 

Heb je al geprobeerd om het toe te voegen via je Tele2 thuis omgeving? Misschien dat het dan wel lukt.

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Hina, je zei ‘’Tele 2 thuis abonnement van tmobile’’. Is het een Thuis abonnement van Tele2 of van T-Mobile? 

Een Tele2 Mobiel + Thuis abonnement geeft geen Klantvoordeel. Als het een T-Mobile Thuis abonnement is, dan wel en kun je hem hier activeren: https://www.tele2.nl/klantvoordeel-activeren

Lees hier alle informatie over de mogelijke combinaties: https://www.tele2.nl/klantvoordeel


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 6 juli 2021

Hoi Marciano,

 

Eerst was het tele 2 thuisabonnement, maar daarna ging het over naar t-mobile. Op mijn afschriften staat ook elke keer t-mobile. En die mobiele abonnement is wel tele 2.

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Hina, ik heb zojuist contact gehad met mijn collega van T-Mobile en die kan jouw adres niet vinden in hun klantsysteem (het adres wat bij ons in het systeem staat voor je mobiele abonnement).

Ben je recent verhuisd? Zou je dan je adres willen invullen in je profiel of deze naar me willen sturen via een privebericht? Dan kijken we gelijk weer of we je kunnen vinden.

Ik stuur je ook gelijk deze link mee, zou je hier nog eens je klantvoordeel willen proberen te activeren: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 9 juli 2021

Dankjewel Marciano, mijn vraag is door jouw nu beantwoord. Dankjewel voor het uitzoeken allemaal en de informatie die je erbij hebt gegeven. Goede  klantenservice. 

Jij ook fijne weekend alvast. 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 9 juli 2021

@Marciano van Tele2 , ik heb ook tweemaal mobiel telefoon van tele2 plus tele2 thuis.

Ik heb ook klantvoordeel, beide mobiele de helft meer internetbundel!