Skip to main content
beantwoord

Mail adres verwijderen


paul1956
Is het mogelijk om mijn mail adres te verwijderen ?
Via MIJN TELE 2 kom ik er niet in wachtwoord wordt niet meer herkend en nieuw ww aanvragen en invoeren geeft melding ""SORRY er is iets misgegaan""
Ik weet dat mijn abbonement bij tele 2 is ingegaan op mijn mail adres maar dat adres is niet meer levensvatbaar en aangepast.
Gaarne oplossing voor dit probleem.
Mvg
Tele2 gebruiker

Beste antwoord door Anton van Tele2

Dat klopt dan inderdaad. Het contact e-mailadres kan anders zijn dan het e-mailadres waaraan het hele actieve account is gekoppeld. Het kan dan niet verwijderd worden.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

meesjansen
  • Blijvertje
  • 26 reacties
  • 9 juni 2019
paul1956 schreef:
Is het mogelijk om mijn mail adres te verwijderen ?
Via MIJN TELE 2 kom ik er niet in wachtwoord wordt niet meer herkend en nieuw ww aanvragen en invoeren geeft melding ""SORRY er is iets misgegaan""
Ik weet dat mijn abbonement bij tele 2 is ingegaan op mijn mail adres maar dat adres is niet meer levensvatbaar en aangepast.
Gaarne oplossing voor dit probleem.
Mvg
Tele2 gebruiker

Ik denk dat het het slimst is om Tele2 zelf even te bellen.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Is het gelukt met het verwijderen van het e-mailadres? Ik hoor het graag.

Groeten Anton

paul1956
  • Auteur
  • Starter
  • 67 reacties
  • 1 juli 2019
Niet gelukt nee want klantensevice zegt dat het mail adres aan mijn contract is gekoppeld.
En dst kan niet geweizigd worden zegt ze.
Maar de facturen van dat contract komen wel op het andere mail adres binnen.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2019
Dat klopt dan inderdaad. Het contact e-mailadres kan anders zijn dan het e-mailadres waaraan het hele actieve account is gekoppeld. Het kan dan niet verwijderd worden.

Groeten Anton

paul1956
  • Auteur
  • Starter
  • 67 reacties
  • 1 juli 2019
Oke ja dat vertelde ze mij ook ja
Nog bedankt voor je respons.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton