Beste mensen,
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Ik heb een mailtje ontvangen van Tele2, waarin staat dat KPN glasvezel heeft aangelegd in mijn straat, en dat de koper verbinding waar ik nu gebruik van maak, over een aantal maanden stopt.
Ik heb even gebeld met Tele2 hierover, alleen leverde dat niet echt meer duidelijkheid op. Mijn conclusie tot dusver is, dat mijn huidig DSL abonnement dan tegen die tijd stopt en ik geen internet meer heb als ik niets doe (overstap naar een duurder glasvezel abonnement).
Ik wil echter niet verplicht worden om mijn abonnement te wijzigen, of op te zeggen. Ik ben tevreden met mijn DSL abonnement (down 60mbit, up 30mbit) en de prijs. Overstappen naar een nieuw (duurder) abonnement is voor mij onnodig.
In tegenstelling tot wat in de mail staat en wat de medewerker van Tele2 over de telefoon zei, lees ik op het forum echter, bijvoorbeeld hier, dat je internet abonnement gewoon doorloopt als je niets doet.
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen?
Bij voorbaat veel dank!
Hartelijke groet,
Dennis
(p.s. Dit is het mailtje:
Beste heer ...,
Bij jou in je straat is alles klaar voor glasvezelinternet. Nu alleen jij nog. En dat is best belangrijk, want je zit nu nog op een koperaansluiting van KPN. Deze verbinding houdt over een aantal maanden op. Nú is dan ook het moment om voor Glasvezel van T-Mobile te gaan. Weet je nog, we zitten met T-Mobile onder één dak.
Glasvezel op jouw adres
No worries. Je bent klant bij Tele2. We doen dit samen. De monteur, aansluiten en activeren is gratis. En de eerste maanden krijg je korting. T-Mobile en Tele2 staan voor je klaar tot het geregeld is.
Knop: “Oké ik ga voor glasvezel”.