beantwoord

Nieuw modem ontvangen (ZTE), sindsdien internet verbinding aanzienlijk slechter

  • 5 December 2023
  • 1 reactie
  • 70 x bekeken

Enkele weken geleden heb ik een nieuwe modem ontvangen, model ZTE. Sinds ik de oude (Comtrend) heb vervangen, is de internet verbinding op alle apparaten, via WIFI of via vaste kabel aanzienlijk verslechterd. Websites blijven vaak hangen bij het downloaden, of laden helemaal niet. Ik heb internet snelheidstests uitgevoerd op verschillende momenten, de download is 5 tot 8 Mb/s, maar de upload is 0.15 Mb/s. Zou het komen door die trage upload? Hoe kan dit worden opgelost?

 

Ik heb ook geprobeerd weer de Comtrend aan te sluiten, maar die wil geen verbinding meer maken helaas. Is die nu permanent afgesloten sinds ik de ZTE heb gebruikt? Ik zou veel liever de oude weer gebruiken, daar had ik geen problemen mee.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 December 2023, 14:20

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi J, welkom op de Community en excuses voor de vertraagde reactie! Je moet natuurlijk gewoon een goede verbinding hebben en dat gaan we regelen. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, maar wellicht kan @Floor109 met je meekijken. Het kan even duren, voordat hij reageert, dus de snelste manier is om te bellen met onze collega's op 020-7544444. Laat je het weten of je contact met ze hebt gehad en of ze het hebben weten op te lossen?

Reageer