Een aantal weken geleden ben ik overgestapt op Odido glasvezel.
Er zou een retourdoos opgestuurd worden om de Tele2 modem terug te sturen maar die heb ik niet ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?
Mijn klantnummer is B0008086841
Hoi Niko, welkom op de Community en gaaf dat je over bent gestapt op Odido! Je zou de nieuwe Odido doos kunnen gebruiken en als je nog een oude doos hebt liggen, dan kan je die ook gebruiken. Mocht je toch liever een nieuwe doos van ons opgestuurd krijgen, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit direct voor je regelen. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik heb geen toegang tot onze Thuis-systemen. Laat je het me weten of het is gelukt?Â
Op 27 augustus is de monteur van Odido hier thuis geweest om alles om te zetten naar glasvezel.
Er is in september E 43,75 automatisch de maand rekening betaald aan Tele2. en ik krijg nog steeds bericht van Tele2 dat ik mijn nieuwe TV modem ontvang, die heb ik dus al van Odido hier staan, dus heb ik dat ding niet geaccepteerd en hij ligt nog bij de Post.nl
De rekening van oktober die ik van jullie ga ontvangen betaal ik niet, regel dat even beter met Odido, die me ook een rekening stuurt.
Met de monteur ging het ook al niet super, mijn huistelefoon staat in de gangkast en mijn oude computer deed het niet meer ( heb een student in geschakeld en die heeft hem wel weer werkend gekregen).. dat ging dus allemaal lekker en nu dus dubbele fakturen..super hoorâŠ.
Hoi Niko, welkom op de Community en gaaf dat je over bent gestapt op Odido! Je zou de nieuwe Odido doos kunnen gebruiken en als je nog een oude doos hebt liggen, dan kan je die ook gebruiken. Mocht je toch liever een nieuwe doos van ons opgestuurd krijgen, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit direct voor je regelen. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik heb geen toegang tot onze Thuis-systemen. Laat je het me weten of het is gelukt?Â
Hoi Marciano,
Bedankt voor je reactie maar, de doos an sich is niet het probleem, het is meer dat ik niet weet waar hij naar toe moet en als jullie een losse modem ontvangen weten jullie natuurlijk niet dat hij van mij af komt, dus ik neem aan dat ik er ook nog iets bij moet stoppen in de vorm van een retourformulier oid.
Gr,
Niko
In de doos stop je een briefje met jouw klantgegevens. Dus NAW en zo mogelijk een klantnummer. Er is geen retourformulier. Bewaar het verzendbewijs.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.