Hoe 2de router als wifi versterker/extender te gebruiken ZONDER LAN-kabel, dus draadloos!
Goede handleiding gevonden hoe een eigen router achter de modem te plaatsen. https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/eigen-router-achter-het-modem-plaatsen-zinvol-of-onzin-52822
Door middel van een kabel worden de router en de modem aan elkaar geplugd. Mijn vraag is: werkt het ook zonder kabel? Oftewel de verbinding tussen modem en router is wireless?
beantwoord
Modem draadloos verbinden met router
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Goed dat je de alternatieven al weet, dan hoef ik je niet te vertellen dat Tele2 ook een oplossing voor een groter wifi bereik heeft 😇
Ik heb helaas niet genoeg kennis om je hier goed genoeg mee te kunnen helpen maar mogelijk pikt een andere forum gebruiker dit op die het wel weet. Ik denk dat het wel handig is dat je even noteert welk merk/type modem en router je gebruikt gezien dat wel een grote rol zal spelen.
Veel succes in elk geval!
Bekijk origineel berichtIk heb helaas niet genoeg kennis om je hier goed genoeg mee te kunnen helpen maar mogelijk pikt een andere forum gebruiker dit op die het wel weet. Ik denk dat het wel handig is dat je even noteert welk merk/type modem en router je gebruikt gezien dat wel een grote rol zal spelen.
Veel succes in elk geval!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.