beantwoord

Slechte service Redeem/Dynafix

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 187 x bekeken

Vorige week heb ik een topic aangemaakt wat ging over het niet uitbetalen van geld wat ik zou krijgen voor het insturen van 'oude' smartphones. Toen is mij hier verteld dat ik toch echt zelf contact op moest nemen met Dynafix. Zo gezegd, zo gedaan. Maar ik werd om te beginnen van kastje naar muur gestuurd, uiteindelijk de melding dat mijn klacht doorgestuurd is naar de juiste afdeling, die zorg zou dragen voor betaling zsm. Maar je raadt het al, nog steeds niets ontvangen, en op mails wordt niet meer geantwoord.
Ik snap niet dat Tele2 zo'n onbetrouwbaar bedrijf aanbeveelt voor het insturen van smartphones. Tele2 zegt niets te kunnen doen, maar bij eerdere gevallen is wel geassisteerd, dat heb ik zelf gelezen. Ik begin dit zo langzamerhand goed zat te worden, het gaat wel om enkele honderden euro's wat aan mij beloofd is (2 smartphones)..
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 11 September 2019, 14:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Wat vervelend dat je en geen reactie hebt mogen ontvangen van Redeem!

Ik wil er graag achteraan gaan voor je,

Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer


Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.

Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc.

We gaan dan voor je aan de slag.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat ik bericht hebt ontvangen dat het geld door Redeem gestort is, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag.