beantwoord

minder smartphone

  • 20 July 2019
  • 9 reacties
  • 211 x bekeken

Ik ben van plan om een oude mobiel aan te schaffen, omdat ik minder op de smartphone wil. Met een oude mobiel wil ik alleen nog bereikbaar zijn via bellen/sms en alleen appen op de smartphone als het nodig is. Mijn vraag is kan ik 2 mobiele telefoons hebben met hetzelfde nummer en tegelijk in gebruik?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 22 July 2019, 16:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Nee, dat is niet mogelijk, maar met een kleine databundel heb je aan Ă©Ă©n toestel heb je genoeg om te bellen en whatsappen.
Reputatie 7
Badge +8
Als je minder met je smartphone wil kun je hem minder gaan gebruiken. Een tweede aanschaffen lijkt me tegenstrijdig met je doel.
De T.S. wil een oud mobiel, niet zo'n moderne.
Misschien wel zo'n hele oude zoals bv een Nokia 3310, zoiets.
Reputatie 7
Badge +8
Maar dan krijgt hij een opzegging van tele2 omdat zijn telefoon niet geschikt is voor 4G. Dan is wel zijn doel bereikt, minder smartphone!
Reputatie 7
Badge +12
Van die opzeggingen bij verkeerde smartphone heb ik geen voorbeelden meer gehoord sinds de fusie. Dus het is nog steeds een voorwaarde dat je een 4G telefoon gebruikt, maar de sanctie is er niet meer. Ze betalen immers nu vestzak/broekzak voor die 3G data.
Maar dan krijgt hij een opzegging van tele2 omdat zijn telefoon niet geschikt is voor 4G. Dan is wel zijn doel bereikt, minder smartphone!

I know, en idd dat werkt wel ja.
Is dat ff pech, 4G weg (maar wel moeten betalen natuurlijk ;o)

Maar goed hij/zij wil ook Appen dus dan heb je wel een Moderne smartphone nodig
Ach ja had ik maar beter moeten lezen đŸ˜¶
Reputatie 7
Als je niet wil appen, kan je toch je mobiele data uitzetten? Hoef je niet een 2e toestel als een Nokia 3310 voor te gaan gebruiken. Of je moet wel hele grote voorkeur hebben voor een ‘vintage’ toestel.
Reputatie 4
Hallo Mitchell,

Het is niet mogelijk 2 SIMkaarten uit te geven met hetzelfde mobiele nummer.
Tevens dient het toestel geschikt te zijn voor 4G.
Je kunt een blokkade krijgen als je geen verbinding maakt met ons 4G-netwerk omdat je geen 4G-toestel hebt.
Ook als je wel een 4G-toestel hebt, maar het toestel hier niet voor instelt, kun je een blokkade krijgen.
Als je geen 4G gebruikt omdat je je in een gebied bevindt waar je alleen 3G kunt ontvangen, krijg je geen blokkade.

Heb je nog vragen laat het gerust weten.

Groet Petra
Reputatie 4
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra