Levertijden en FAQ Samsung Galaxy Z Flip4

  • 10 August 2022
  • 11 reacties
  • 654 x bekeken
Levertijden en FAQ Samsung Galaxy Z Flip4
Reputatie 7
Badge +12

Attentie Samsung-fans!

 

Samsung heeft weer een prachtig toestel geïntroduceerd. We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, bestelling en levering ervan.

 

In dit topic zetten we de meestgestelde vragen voor jou op een rijtje, zodat je alle informatie direct bij de hand hebt. Aangezien de Samsung Galaxy Z Flip4 direct leverbaar is, is er geen apart topic met de levertijden.
 



Informatie over Samsung Galaxy Z Flip4

De Samsung Galaxy Z Flip4 is direct leverbaar!

 

Samsung promotie

Je ontvangt een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip4.​ Deze actie loopt van 10 augustus 2022 t/m 2 oktober 2022. Claim de Galaxy Watch5 via deze pagina. Registreren kan tot en met 31 oktober 2022

 

Extra inruilwaarde

Bij het kopen van een Samsung Galaxy Z Flip4 ontvang je €150 bovenop de inruilwaarde van je oude smartphone.

 

Je kan via de Samsung pagina registreren voor deze promotie. De promotie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober. De registratieperiode is tot en met 2 december. 

 

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 10-08-2022 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (webversie of app), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Ga snel naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je jouw gloednieuwe toestel in huis!

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy Z Flip4 met een Early Renewal bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je in dit artikel. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

 Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van al deze informatie nog vragen? Laat hieronder een reactie achter. We staan voor je klaar en helpen je zo snel mogelijk!


11 reacties

Komt de fold 4 ook in het assortiment van tele2? Momenteel staat alleen de flip 4 op de site.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Darwinx95,

De Samsung Galaxy Z Fold4 komt niet bij ons in het assortiment, alleen de Flip4 inderdaad. Bij T-Mobile hebben 'we’ hem wel. Ik stuur je graag deze link mee naar de Fold4 voor meer info!

Groetjes,

Marciano

Moet je voor de Samsung Galaxy Watch 5 LTE een apart abonnement afsluiten (e-sim), of kun je met een tele2 abonnement ook gebruikmaken van alle extra functies die de LTE-versie te bieden heeft?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Failinknight

Je kunt hem wel koppelen aan je telefoon (met je Tele2-abonnement), maar als je 'm echt als apart device wil gebruiken zou je wel multisim moeten afsluiten. Dit bieden we niet aan bij Tele2, maar wel bij T-Mobile. Ik double check dit nog even met mijn collega en dan kom ik z.s.m. bij je terug!

Groetjes,

Marciano

kun je beide Samsung promoties ook combineren ? of kun je maar van 1 van de 2 acties gebruik maken? Ik wil graag de Galaxy Watch 5 maar heb ook een oude telefoon die ik graag wil inwisselen tegen 150 euro extra inruil waarde.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @tantesok

Ik raad je aan om deze vraag bij Samsung te stellen. Zij gaan namelijk over de acties en kunnen jou precies vertellen wat mogelijk is! Mocht je nog een vraag hebben, kun je altijd een nieuw topic openen hier op de Community!

Hoi @Johrick van Tele2 ,

 

Ik heb deze vraag al gesteld aan Samsung voor dat ik hier de vraag stelde, maar Samsung verwijst me dus terug naar Tele2. omdat jullie de partij zijn waar het toestel dan wordt aangeschaft. Ik kan de vraag nog wel een keer stellen maar ik  vrees weer hetzelfde antwoord te krijgen.

 

Gr. Daan

hoi @Johrick van Tele2 ,

 

Ik heb inmiddels van een andere medewerker van Samsung begrepen dat de promotie van de extra inruilwaarde inderdaad via Samsung loopt en dat ik hier dus aan mee kan doen maar dat de Promotie van de Galaxy Watch 5 via tele2 zelf loopt en dat Samsung hier dus niks mee te maken heeft. dus dat ik hiervoor echt bevestiging van Tele2 zelf nodig heb. maar aangezien de promoties dus niks met elkaar te maken hebben verwacht ik dus wel dat in van beide gebruik kan maken.

 

Gr. Daan

Reputatie 3
Badge +1

Hey @tantesok,

Ik snap dat het een beetje verwarrend is, maar beide acties komen wel vanuit Samsung zelf en niet vanuit Tele2. Om de Galaxy Watch5 LTE te claimen kan je deze link gebruiken en mocht je gebruik willen maken van de inruilactie, dan kan je deze link gebruiken. Zoals je ziet leiden beide links je naar de Samsung pagina zelf. Als je dan ook vragen hebt of je komt er niet doorheen, moet ik je echt adviseren om contact op te nemen met Samsung zelf. 

Groetjes,
Manouk

Vind het wel grappig en frusterend tegelijk dat jullie steeds alles terug verwijzen naar Samsung en Samsung dus weer naar Tele 2.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Michel,

Ik snap je helemaal. Wij vinden het namelijk ook niet fijn om je te moeten doorverwijzen, echter kan het in dit geval niet anders. We hadden je anders graag zelf geholpen!

Deze acties lopen altijd via de fabrikant zelf. Wij bieden ze uiteraard aan volgens de actievoorwaarden van - in dit geval - Samsung. Ik zie dat mijn collega zojuist heeft gereageerd met een telefoonnummer en e-mailadres waar je bij Samsung met al je vragen terecht kunt. Laten we het overzicht bewaren en dit gesprek daar voortzetten. Dan hoeven we geen twee gesprekken te voeren in twee verschillende topics.

 

 

Groetjes,

Marciano

Reageer