[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54016 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey @BramBergers wat naar om te horen dat je bestelling was vastgelopen, maar fijn dat er nu in ieder geval goed naar gekeken is. Dat is een hele goede vraag, ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Wat is hieruit gekomen? Ik hoor het graag van je en ik hoop natuurlijk dat je niet nog langer moet wachten!

Ik krijg als het goed is deze week een mail van postnl.

Reputatie 7
Badge +12

@BramBergers Fijn om te horen, houd ons op de hoogte! 😄

Hi Tele2,

Ik had 18 oktober de [Space Black 14 Pro Max 256GB] besteld en ben uit nieuwsgierigheid toch wel benieuwd of jullie al een ruwe indicatie kunnen geven qua levertijd 👀

bestelnummer: 76705382

Thanks!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Thanks, zal ik doen!

Goedenavond, zou je de geschatte levertijd van bestelling 76855299 na kunnen gaan 😊

Hey @jianpingw PostNL will deliver your phone and I expect them to mail you a Track & Trace between Nov 6th and 20th. 

Toen ik het toestel had besteld was de levertijd tussen 4-5 weken. Daarna heb ik een vlucht naar het buitenland gepland op 15 november. Is er een garantie mogelijk dat het tussen 6 en 14 november (rond originele levertijd) bezorgd is?

Hoi tele2!

Zouden jullie een schatting kunnen doen wanneer postnl contact met mij gaat opnemen?
 

76627961

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeske met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 20 nov en 4 december de exacte leverdatum laat weten d.m.v. een Track & Trace. 😊

Hi @jianpingw ik kan geen exacte bezorgdatum garanderen, maar als de levertijd 4-5 weken was toen je bestelde, is de kans zeker aanwezig dat je hem op tijd ontvangt. Het is nu wachten op PostNL, maar ik hoop dat je je toestel straks lekker mee kunt nemen op! Waar gaat de reis heen? 😄

Hoi @rosalieguijt  ik verwacht dat ze tussen 27 nov en 11 december contact met je opnemen. Let op dat het een schatting blijft, het kan altijd iets later, maar ook eerder. Ik hoop uiteraard op eerder! 😄

Goeiemiddag Tele-2, zou je de geschatte levertijd van bestelling 76754390 na kunnen gaan 😊 

Reputatie 7
Badge +12

Goeiemiddag @wishal.f jahoor! Ik gok dat PostNL tussen 17 nov en 1 december een T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je deze van ze hebt gehad? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi @Marciano van Tele2,

8 Weken geleden, op 12 september 2022 heb ik de iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld.
Ordernummer: 75436363

Ik heb hier al voor betaald.

Elke keer als ik naar jullie bel krijg ik te horen dat ik nog een week moet wachten. “Volgende week krijg je een mail van PostNL” “Deze week komt ie!” Etc. Dit krijg ik nou al 4 weken te horen, en nog heb ik geen mail ontvangen. Ik snap dat jullie ook geen controlle hebben over de voorraad. Maar jullie beloven uiterlijk 6 weken en het is nu al 8 weken in mijn geval. 

Weet je misschien ongeveer wanneer de nieuwe voorraad er is? En of ik dan voor aan de wachtrij sta? 

Als ik nog een week moet wachten is natuurlijk niet erg. Wacht er nu toch al 8. Maar ik wil zekerheid. Er worden dingen gezegt die niet kloppen. 

Ik heb de iphone 14 pro max 256gb spaceblack besteld op 21-10-2022. Ben erg benieuwd of jullie mij een indicatie kunnen geven wanneer ik hem kan verwachten. Ordernummer: 76787610

Hoi! 
heb je voor mij misschien ook een indicatie?

bestelnummer: 76544208

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers ik snap je volkomen! Niet fijn dat je dit steeds te horen krijgt, en ik kijk het graag voor je na. Het systeem ligt er momenteel uit, maar zodra deze weer online is, duik ik er graag voor je in.

@Hajdin @Jereon Ik kom hier heel binnenkort op terug! 😄

Hoi, 

Ik heb 13 oktober al besteld. Dit is mijn bestel nummer 76547685. Zou je mij wat info kunnen geven over wanneer ik het toestel kan verwachten ? 
Mvg 

lina

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Hajdin ik gok dat PostNL tussen 18 nov en 2 december de Track & Trace naar je stuurt met de exacte bezorgdatum.

Hoi @Jereon jouw toestel komt ook via PostNL en je kunt de T&T elk moment verwachten. Deze komt namelijk tussen vandaag en de 24e.

Hi @Lina r voor jou verwacht ik ook elk moment bericht van AMP. Tussen vandaag en de 24e zullen zij de bezorgafspraak met je inplannen.

Laten jullie het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag  van jullie! 😄

Hey @BramBergers ik snap je volkomen! Niet fijn dat je dit steeds te horen krijgt, en ik kijk het graag voor je na. Het systeem ligt er momenteel uit, maar zodra deze weer online is, duik ik er graag voor je in.

@Hajdin @Jereon Ik kom hier heel binnenkort op terug! 😄

Graag

Hallo,

 

Ik had een vraagje over mijn bestelling. Ik heb de iPhone 14 pro max 256GB besteld op 6 oktober. Bestelnummer is 76311818. 

 

Wanneer kan ik hem verwachten? Ik heb net gebeld met de klantenservice en mij werd verteld dat ik misschien wel 2-3 weken langer moet wachten dan de aangegeven levertijd.

Beste Tele2,

 

Zou u kunnen conformeren dat mijn Iphone uiterlijk binnen nu en 5 dagen wordt bezorgd op mijn adres? Ik heb mijn Iphone 20 November 6 weken geleden besteld, en vraag mij dus af of de op de website aangegeven maximale termijn van 6 weken na bestelling ook intern de prognose is. Mijn bestelnummer is 76412458.

 

Ontzettend bedankt voor het checken, ik snap dat het druk is!

 

Groeten,

Steven

Reputatie 7
Badge +12

Hey @kvbains ik kan niet terugvinden waarom je 2-3 weken langer zou moeten wachten. Ik verwacht eigenlijk dat je elk moment bericht ontvangt van PostNL met de T&T. De levertijden blijven een indicatie en het kan altijd langer duren, maar ik zie op dit moment niet in dat, dat per se het geval is. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!

Hey @stevenbr ik check het graag voor je! Ik verwacht inderdaad dat je binnen nu en 4 dagen bericht ontvangt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Wanneer je precies de afspraak in kunt plannen is voor mij niet te zeggen, maar dat kan erg snel gaan. Ik gok dat je op of rond de 20e bericht van ze krijgt. Houd er rekening mee dat de 20e op een zondag valt, dus het zou ook iets later kunnen. Laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen?

Goedemiddag, 

 

Ik wou vragen wanneer mijn IPhone 14 pro Max binnen komt. Mijn bestel nummer is 77522631

 

vriendelijke groet Naomi wiggers 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Naomi wiggers ik verwacht dat AMP tussen 28 nov en 5 dec contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi @Marciano van Tele2, bedankt voor je reactie. Je geeft aan dat de iPhone via PostNL wordt bezorgd. Ik lees op het forum dat anderen het toestel via AMP krijgen. Ik vroeg me af waarom dat zo is. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @kvbains geen dank! Bij een verlenging gaat de bezorging meestal via PostNL, maar het kan nog wel eens verschillen. In dit artikel onder het kopje ‘Gaat mijn bestelling via PostNL of AMP’ vind je meer info. 😄