Hey Joost, allereerst goed dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Er zijn een aantal stappen die (mogelijk) helpen om verbinding te krijgen in de USA. Ik weet dat het niet voor iedereen werkt, maar ik zet voor de zekerheid toch alle stappen hieronder neer. Probeer dez a.u.b. toch nog één keer!
STAP 1: 4G en VoLTE bellen uit te schakelen in de toestelinstellingen
Voorbeeld voor iPhone: https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1
Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1
STAP 2: Ook moet je in de toestelinstellingen 3G netwerk selecteren. (Bij een iPhone, selecteer 3G; bij een Android toestel, selecteer 3G 2G automatisch verbinden)
Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1
Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1
STAP 3: Probeer handmatig te verbinden met T-Mobile USA.
Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-12-ios-15/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1
Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1
Mocht bovenstaande niet helpen, dan is de volgende stap om je simkaart 1 minuut te blokkeren en weer te deblokkeren. Op deze manier maak je namelijk ook opnieuw verbinding met het netwerk. Laat het me maar weten of het lukt, anders proberen we dit.
Maak je daarnaast absoluut geen zorgen om de kosten. Als de databundel die je hebt aangeschaft niet gebruikt is, vergoed ik die uiteraard voor je! 😊
Ik zie je berichtje graag tegemoet!