beantwoord

Bluetooth iPhone 6s

  • 6 July 2019
  • 6 reacties
  • 270 x bekeken

Sinds deze week de iPhone 6s ontvangen ipv mijn vorige 6. Geen van mijn bluetooth apparaten werkt hiermee. Zijn er meer ervaringen bekend met slecht/niet werkende bluetooth van de iPhone 6s ?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 July 2019, 15:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Wordt de iPhone 6s wel door de andere apparaten gezien, maar lukt de verbinding niet? Of wordt deze totaal niet gezien? En zie jij op de iPhone wel andere apparaten?
Hij ziet sommige apparaten wel, sommige niet. Verbinden lukt sowieso niet. Autoradio bijvoorbeeld, geeft code af, die bevestig ik. Dan even verbinding en dan verbinding weer verbroken.

Bluetooth speaker, verbind even, ik druk op play (in spotify)) nummer speelt 4 seconden, speaker bevestigd verbinding maar speelt geen geluid, na vier seconden nummer weer op pauze en verbinding verbreekt. Cardo motorhelmcommunicatie verbind zonder problemen. Recente JBL bluetooth speaker wordt niet gevonden.

Kortom, willekeurig
Reputatie 7
In dat geval zou je bij een Apple store terecht kunnen of de telefoon aanmelden voor reparatie bij Tele2.
Reputatie 4
Hallo Marco,

Vervelend te horen dat je problemen ervaart met bluetooth. Ik adviseer je eens bij Apple te informeren. Via deze link vind je meer info.

Groet Petra
Reputatie 4
@marcokempen Is het nog gelukt met de bluetooth?
Reputatie 4
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra