Skip to main content
beantwoord

Op zoek naar een klachtformulier


Ik ben opzoek naar een klachtenformulier alleen kan ik deze niet vinden. Iemand die hierbij kan helpen? 

Beste antwoord door eric

Dat heet Jump renewal en staat hier beschreven.  Als je niet aan de voorwaarden voldoet dan kan dat niet. Ik zou de klantenservice nog eens bellen en vragen naar de jump renewal.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 12 juli 2022

Hoi @Damian17 , welkom bij de community.

Er is geen online klachtenformulier. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Via dit forum helpen andere klanten je mee te denken met oplossingen en er lezen ook moderators mee van Tele2 om te helpen. Zet anders je vraag hier eens neer.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 12 juli 2022
eric schreef:

Hoi @Damian17 , welkom bij de community.

Er is geen online klachtenformulier. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Via dit forum helpen andere klanten je mee te denken met oplossingen en er lezen ook moderators mee van Tele2 om te helpen. Zet anders je vraag hier eens neer.

Mijn vraag die ik had is al beantwoord door de telefonische klantenservice. 
 

In maart is mij een belofte gedaan door Tele2 dat als ik mijn abonnement, die toen actief was, om zou zetten naar een Sim Only ik ten alle tijden een nieuw toestel kon toevoegen aan het nieuwe abonnement. Echter schijnt dit dus al vanaf half januari dit jaar niet meer te kunnen.. Of te wel, er is mij een belofte gedaan door deze medewerker van Tele2 die nooit gedaan had mogen worden en ik nu dus genoodzaakt ben een toestel zelf aan te schaffen. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2022

Dat heet Jump renewal en staat hier beschreven.  Als je niet aan de voorwaarden voldoet dan kan dat niet. Ik zou de klantenservice nog eens bellen en vragen naar de jump renewal.