Goedemiddag,
Sinds een tijdje heb ik af en toe problemen met mijn internetverbinding. Hij is soms traag en de verbinding valt soms weg. Ik dacht eerst dat het misschien aan mijn (oude) laptop lag, maar toen ik vanmorgen mijn nieuwe laptop wilde installeren kon ik helemaal geen internet verbinding maken. Ik kreeg de melding: dit wifi-netwerk maakt gebruik van een oudere beveiligingsstandaard.
Op het forum zag ik dat meerdere mensen problemen hebben met dit modem (Davolink DV-2020).
Ook ik heb dit modem al vanaf het begin. Kan het zijn dat mijn modem ook toe is aan vervanging?
Met vriendelijke groet, Hilde
beantwoord
Modem onbereikbaar - Davolink DV-2020
Beste antwoord door HHaarmeijer
Hoi Malamute,
Blijkbaar heeft de laptop een goede nachtrust nodig gehad. Hij kan nu wel verbinding maken met mijn WiFi. Eerst viel hij nog een paar keer uit, maar nadat er het e.e.a. geupdate is lijkt hij het goed te doen. Tot nu toe is de verbinding nog niet verbroken. Fingers crossed dat het zo blijft.. 🤞🏻
Geen idee wat de reden is waarom het nu wel lukt (minder mensen die nu gebruik maken vd WiFi en daardoor een betere verbinding? Of een combinatie met de updates?)
Ik ben i.i.g. superblij dat hij het doet.
Bedankt Malamute 👍🏻
Bekijk origineel berichtBlijkbaar heeft de laptop een goede nachtrust nodig gehad. Hij kan nu wel verbinding maken met mijn WiFi. Eerst viel hij nog een paar keer uit, maar nadat er het e.e.a. geupdate is lijkt hij het goed te doen. Tot nu toe is de verbinding nog niet verbroken. Fingers crossed dat het zo blijft.. 🤞🏻
Geen idee wat de reden is waarom het nu wel lukt (minder mensen die nu gebruik maken vd WiFi en daardoor een betere verbinding? Of een combinatie met de updates?)
Ik ben i.i.g. superblij dat hij het doet.
Bedankt Malamute 👍🏻
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.