Skip to main content
beantwoord

bestelling annuleren

  • 11 november 2021
  • 2 reacties
  • 411 x bekeken

Hi, Ik wou mijn bestelling annuleren maar je moet dus ook het telefoonnummer en dergelijke invullen, Maar ik heb het product nog niet ontvangen dus die informatie heb ik niet. Is het dus ook mogelijk om het al te annuleren voordat je het hebt ontvangen? 

Beste antwoord door eric

Jazeker, bel hiervoor even de klantenservice.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2021

Jazeker, bel hiervoor even de klantenservice.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi Deborah,

 

zoals Eric aangaf is het inderdaad het snelst om contact op te nemen met mijn collega’s van de telefonische klantenservice. Ook kunnen wij je helpen via Facebook & Twitter of natuurlijk de Community, heb je de bestelling inmiddels geannuleerd? Of moet dat nog gebeuren? Mocht ik je kunnen helpen, stuur mij dan een DM! Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

 

Ik sluit dit topic nu, zodat wij privé verder kunnen praten mocht je dat willen!