Skip to main content
beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you


Hoe kan ik een mail sturen naar iemand met een @tele2 email adres??

 

Ik krijg steeds die melding terug.

 

Met vr.gr.

 

Jos

Beste antwoord door pipodeclown

Daar zal de technische dienst naar moeten kijken. De klantenservice kan een case hiervoor openen, of wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 5 april 2021

Dan heeft jouw SMTP ip adres een blokkade bij Tele2. Vanaf welk domein stuur je een email naar Tele2?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 5 april 2021

Mijn domein is F1help.nl maar ook via het domein van mijn vriendin werkt het niet, en zij heeft domein praktijkpodotherapiegouda.nl

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 5 april 2021

Maar gebruiken jullie dan dezelfde SMTP server om email te versturen?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 5 april 2021

Ja, ik denk van wel. We zitten bij dezelfde provider, maar hebben ieder ons eigen domein


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 5 april 2021

Je moet inderdaad even kijken naar het gemeenschappelijke als jullie allebei hetzelfde ervaren. Blijkbaar staat de SMTP van jullie provider op een blacklist. Je zou bij je provider een ticket kunnen aanmaken zodat zij stappen kunnen ondernemen om dit op te lossen.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 5 april 2021

Als een andere klant bij dat hostingbedrijf flink veel dezelfde mail heeft zitten mailen dan kan het gebeuren dat ze op een blacklist komen te staan.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 5 april 2021

Het rare is dus, dat het alleen bij Tele2 adressen. Alle andere email adressen van over de hele wereld zijn wél bereikbaar. Dus die smtp server staat zeker niet op een blacklist. Ik heb hier iets gelezen dat bij Tele2 diverse ip nummers onterecht op een spamlijst van Tele2 zijn gezet (zie ook het forum bericht https://forum.tele2.nl/e-mail-350/550-sorry-we-do-not-accept-connections-from-you-80339?postid=486587#post486587 )

 

Dus ik vind het heel raar dat  Tele2 die lijst niet heeft opgeschoond.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2021

Daar zal de technische dienst naar moeten kijken. De klantenservice kan een case hiervoor openen, of wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.