Skip to main content
beantwoord

Compensatie

  • 1 maart 2021
  • 1 reactie
  • 201 x bekeken

Kasper1991

Goedemiddag,

 

Ik heb een thuisabonnement bij Tele2. Ik heb als gevolg van een storing 6 dagen zonder internet gezeten. Een aantal van die dagen heb ik gebruik moeten maken van een hotspot op mijn mobiele data-abonnement (niet van Tele2) om thuis te kunnen werken. Dit is aardig in de papieren gelopen.

 

Is het mogelijk hier compensatie voor te krijgen?

Beste antwoord door eric

Als de storing de verantwoordelijkheid was van Tele2 (dus niet dat je ISRA punt kapot was of je binnenbekabeling) dan is er een wettelijke berekening. Maandbedrag/31 x het aantal dagen dat de dienst niet werkte. Aanvullende schadevergoedingen zijn er bij consumentenlijnen niet.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2021

Als de storing de verantwoordelijkheid was van Tele2 (dus niet dat je ISRA punt kapot was of je binnenbekabeling) dan is er een wettelijke berekening. Maandbedrag/31 x het aantal dagen dat de dienst niet werkte. Aanvullende schadevergoedingen zijn er bij consumentenlijnen niet.