Skip to main content
beantwoord

DSL lampje brandt niet, geen internet na installatie

  • 18 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 472 x bekeken

Corrie.

Wij hebben onlangs het installatiepakket voor internet van Tele2 ontvangen en alles aangesloten (type 1 aansluiting). Het DSL lampje brandt echter niet. ik heb de aansluiting gecontroleerd, beide poortjes van de ISRA aansluiting geprobeerd en gereset, maar niets lijkt te helpen. Het WiFi netwerk is wel zichtbaar op mijn telefoon en ik kan ook inloggen, maar ik heb vervolgens geen internettoegang. 


Hoe kunnen we dit oplossen?

Beste antwoord door pipodeclown

Weet je zeker dat je het ISRA punt te pakken hebt? Dat is waar de kabel voor het eerst de woning binnen komt.

Het snelste is om morgen de klantenservice te bellen, zij nemen dan wat stappen met je door en kunnen een lijn meting doen en bij KPN navragen of ze de boel wel aangezet hebben.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 18 augustus 2020

Is je abonnement al in gegaan? Je krijgt de apparatuur van tevoren toegestuurd, voordat je abonnement actief wordt.


Corrie.
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 19 augustus 2020

Abonnement is zeker al ingegaan, is sinds 5 augustus al actief.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 19 augustus 2020

Weet je zeker dat je het ISRA punt te pakken hebt? Dat is waar de kabel voor het eerst de woning binnen komt.

Het snelste is om morgen de klantenservice te bellen, zij nemen dan wat stappen met je door en kunnen een lijn meting doen en bij KPN navragen of ze de boel wel aangezet hebben.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 25 augustus 2020

Hallo @Corrie.,
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Je hebt een nieuwe internet aansluiting bij ons maar je krijgt geen verbinding.
Bedankt voor jouw uitleg en reactie. Als je alles goed hebt aangesloten volgens het installatiepakket dan zou het moeten werken!

Ik heb hier een topic erbij gezocht met tips over de aansluiting en hoe je de wifi kan instellen. Als dit allemaal niet helpt dan is het verstandig om de klantenservice te bellen zoals @pipodeclown aangeeft.
Kan je ons laten weten of jouw internet werkt? Zo niet, dan hoor ik het graag! Dan kijken we meteen met je mee naar een oplossing. 
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: