Skip to main content
beantwoord

Android update 3.6.0 crasht


Toen ik in het menu "Klantgegevens" toetst, gaat de app stoppen. Is er een fout/bug/storing?

Ik zoekt de nieuwe toestelbetalings functie te zien, maar zie ik er niets van. Misschien is dat nvt, maar het opzoeken door de menu leidt maar tot crash.

Beste antwoord door Mark van Tele2

Topic gesloten wegens inactiviteit.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

  • 5579 reacties
  • 16 oktober 2017
Al een andere browser geprobeerd?

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 16 oktober 2017
Het gaat over de app. Net geüpdatet.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 16 oktober 2017
Android 3.6.0? Dat is wel heel oud. Wat voor toestel heb? Probeer eens op de webpagina mijn.tele2.nl

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 16 oktober 2017
Nee.
Versie 3.6.0 van de app.
Android versie 7.1.2

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 16 oktober 2017
Deze draad gaat over de nieuwe update van de MijnTele2 app (versie 3.6.0). Die heb ik al begonnen door het "Feedback" knop in de app te toetsen.

Ik verwachtte het niet dat deze zal worden afgeschaft naar een donkere hoek in een algemene Tele2 forum. Ik verwacht maar een Feedback-boodschap aan de ontwikkelaars of Tele2 te sturen. Dus ben ik iets verbaasd dat het niet duidelijker loopt.

Mark van Tele2
  • Forumkenner pur sang
  • 113 reacties
  • 17 oktober 2017
Hoi cpoticha,

Lastig dat je niet alle functionaliteiten in onze nieuwe app kunt gebruiken. Ik kijk graag met je mee om te kijken wat de oorzaak hier van is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 17 oktober 2017
Mark van Tele2 schreef:
Hoi cpoticha,

Lastig dat je niet alle functionaliteiten in onze nieuwe app kunt gebruiken. Ik kijk graag met je mee om te kijken wat de oorzaak hier van is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark


Bericht verstuurd.

Mark van Tele2
  • Forumkenner pur sang
  • 113 reacties
  • 17 oktober 2017
Hoi cpoticha,

Ik heb de problemen die je met de app ervaart doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik adviseer je om de paar dagen even te controleren of het inmiddels lukt om de app volledig te gebruiken 🙂.

Mark

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 17 oktober 2017
Mark van Tele2 schreef:
Hoi cpoticha,

Ik heb de problemen die je met de app ervaart doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik adviseer je om de paar dagen even te controleren of het inmiddels lukt om de app volledig te gebruiken 🙂.

Mark


Dank Mark,

Trouwens een nieuw probleem: Ik kan niet vanaf mijn telefoon in het dit Forum inloggen! Dezelfde inloggegevens gebruikt zoals vanaf mijn computer, met Firefox en Chrome, met cookies toegestaan, cookies gewist, etc, etc. Kan niet.

Waar adviseer je mij dit probleem te melden?

Henk van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 109 reacties
  • 18 oktober 2017
@cpoticha, bedankt voor het melden hiervan.

Ik ga dit verder nakijken en zal je nog een privébericht sturen voor wat meer informatie.

Henk

  • Auteur
  • 6 reacties
  • 18 oktober 2017

Trouwens een nieuw probleem: Ik kan niet vanaf mijn telefoon in het dit Forum inloggen! Dezelfde inloggegevens gebruikt zoals vanaf mijn computer, met Firefox en Chrome, met cookies toegestaan, cookies gewist, etc, etc. Kan niet.

Waar adviseer je mij dit probleem te melden?


Dat "nieuwe probleem" werd inmiddels opgelost.

Mark van Tele2
  • Forumkenner pur sang
  • 113 reacties
  • Antwoord
  • 13 november 2017
Topic gesloten wegens inactiviteit.