Skip to main content
beantwoord

Kan simkaart niet activeren

  • 18 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 73 x bekeken

Hi, ik heb een nieuwe simkaart maar ben de vorige helaas verloren. Ik kan niet bellen om de nieuwe te activeren. Ik hoop dat u mij verder kan helpen. Mvg 

Beste antwoord door HajarK

Hi @imane1992 

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen en dat de simkaart is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren!

Bekijk origineel bericht

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 19 augustus 2023

Bellen met een andere telefoon is het snelst op zaterdag.  Zondag is de klantenservice zelfs gesloten.


HajarK
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 44 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2023

Hi @imane1992 

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen en dat de simkaart is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren!