Hallo, ik ben afgelopen jaar in 8 verschillende EU landen geweest. In geen enkel land op geen enkele plek (inclusief verschillende grote steden) heb ik een enigszins acceptabele data snelheid gezien (ik haal max. 0,05Mb/sec). Verbinding zegt 4G, bereik maximaal, nieuwe Samsung S21, APN op tele2 ingesteld. Wat is hier aan de hand? Is Tele2 in het buitenland echt zo slecht of staat er iets aan de kant van tele2 niet goed? Hoor graag hoe dit kan worden opgelost.
Data snelheid buitenland
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Hi
Ik hoop dat je inmiddels terug bent van een onvergetelijke vakantie! Ik ben ook even weggeweest, vandaar dat je geen reactie meer van mij hebt ontvangen. Excuses!
Het klopt inderdaad dat je niet altijd de beste snelheid kunt ervaren in het buitenland, zoals je gewend ben in Nederland. Ik kan niet inzien wat de verwachte snelheid is in het buitenland, dit omdat wij te maken hebben met buitenlandse operators. Op jouw abonnement staat in ieder geval alles goed! Mocht je in de toekomst toch weer problemen ervaren, twijfel dan zeker niet om een nieuw topic te openen, dan kunnen wij namelijk een technisch onderzoek voor je opstarten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.