beantwoord

Bundelbooster Unlimited Data werkt niet!

  • 6 April 2020
  • 7 reacties
  • 1568 x bekeken

Goedemiddag,

Sinds begin van de middag werkt het activeren van de Bundelbooster van ons Unlimited Data abonnement niet meer. We krijgen de volgende melding in de MijnTele2 App:

'Het activeren van de Booster is mislukt'

Graag iw reactie hoe ik dit kan lossen, bijv. via Prive-bericht.

Dank, groet,  H. Ordelman.

icon

Beste antwoord door eric 6 April 2020, 20:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Net even sms gestuurd, gaat prima hier.

Bij mij werkt het niet 

Reputatie 7
Badge +12

Yeah! Weer lekker boosten!

Ze hebben het lek bovenwater.

Ik heb zojuist mijn bundel weer kunnen activeren!

Reputatie 7
Badge +12

Men werkt er op hun hoofdkantoor aan. Totdat dat is opgelost kun je even geen booster aanvragen c.q. ontvangen.

Ik heb ditzelfde probleem al een paar uur. Ik kan overal inloggen, maar geen booster ontvangen: via app, website en sms. Kan iemand me helpen dit te fixen?

Reputatie 7
Badge +12

Is “helaas” bekend. https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-activeren-bundelbooster-unlimited-79607