Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds begin van de middag werkt het activeren van de Bundelbooster van ons Unlimited Data abonnement niet meer. We krijgen de volgende melding in de MijnTele2 App:

'Het activeren van de Booster is mislukt'

Graag iw reactie hoe ik dit kan lossen, bijv. via Prive-bericht.

Dank, groet,  H. Ordelman.

Bij mij werkt het niet 


Net even sms gestuurd, gaat prima hier.


Is “helaas” bekend. https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-activeren-bundelbooster-unlimited-79607


Ik heb ditzelfde probleem al een paar uur. Ik kan overal inloggen, maar geen booster ontvangen: via app, website en sms. Kan iemand me helpen dit te fixen?


Men werkt er op hun hoofdkantoor aan. Totdat dat is opgelost kun je even geen booster aanvragen c.q. ontvangen.


Ik heb zojuist mijn bundel weer kunnen activeren!


Yeah! Weer lekker boosten!

Ze hebben het lek bovenwater.