beantwoord

Aansluiting geblokkeerd voor bellen/sms en internet buitenland

  • 16 August 2023
  • 3 reacties
  • 104 x bekeken

Hoi
mijn aansluiting voor bellen en internet in buitenland is geblokkeerd omdat ik een betalingsaanvraag deed om in 3 termijnen te betalen.als ik het wist had ik het niet gedaan maar goed. Ik wil die blokkade graag eraf want ik zit nog een paar dagen in spanje. Ik weet niet of je de betalingsregeling kan intrekken of een betaling klaar kan zetten zodat ik die gelijk betaal. Ik zou graag zo snel mogelijk gebruik willen maken van mijn abonnement. Alvast bedankt. Groetjes Niereshma

icon

Beste antwoord door HajarK 16 August 2023, 09:22

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @Niereshma 

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Spanje. Ik begrijp dat je daar ook bereikbaar wilt zijn. Het klopt dat  bij een betalingsregeling automatisch een blokkade wordt geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra de betalingsachterstand in een keer is voldaan. Je kan in MijnTele2 zien wat er nog openstaat en dat betalen via iDeal en dan wordt de blokkade verwijderd. 

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijne tijd daar!

Ik kan niet betalen omdat er elke €0 komt te staan ipv mijn factuurbedrag. 

Reputatie 2
Badge

Hi @Niereshma 

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik je gegevens bekijken en controleren wat er openstaat. 

Reageer