beantwoord

vraag om actie

  • 27 January 2022
  • 7 reacties
  • 147 x bekeken

Hallo, na een heel gedoe,stress,slapeloze nachten enz komt het bij mij als het goed is in orde maar ik wil vragen of mensen met mij mee willen doen omdat oudere mensen helemaal in paniek raken omdat ze geen mobiele telefoon en internet hebben maar door Tele2 wel gedwongen worden om een mobiel te nemen en een tablet moeten kopen.

Ik word hier echt kwaad door omdat er geen enkele rekening wordt met ouderen in deze samenleving en zeker NIET door tele2.

Ik wil graag voor deze mensen opkomen maar kan dat niet alleen. 

Wie wil mij helpen om de ouderen te helpen en dat Tele2 daar ook rekening mee gaat houden?

Hopelijk verdwijnt dit bericht niet en lees dus ook Hopelijk reacties van mensen die zich ook willen inzetten tegen deze [verwijderd door moderator] vertoning van Tele2. 

Vriendelijke groet, Marion

icon

Beste antwoord door Marionneke 31 January 2022, 20:10

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Marion, 

 

Het is zeker goed dat je op komt voor de ouderen! En dit topic zal zeker niet verdwijnen, om te kijken waar mogelijk verbeterpunten voor ons liggen ontvang ik graag nog een betere uitleg van je. Wij verkopen namelijk Sim Only abonnementen en daarvoor hoef je geen toestel aan te schaffen, mocht ik bij het verkeerde eind zitten hoor ik dat natuurlijk graag! 

Ik ben er voor jou en de ouderen, Marion! 

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

 

Ik vermoed dat het gaat om de verandering van uitzending gemist.

Deze werkt niet meer via de tv decoder maar via de tv app.

Greetzzz

Des

Reputatie 7
Badge +12

Hey, je mag uiteraard alles delen met de Community. Daar is een Community voor en we staan voor veel open. Ik wil wel even meegeven dat dit op een normale manier moet. Lees: geen gevloek of scheldwoorden. :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Marionneke

Ik help je nog steeds graag verder, echter heb ik nog geen reactie gehad. Mocht ik over twee dagen nog geen reactie hebben ontvangen zal ik dit topic als behandeld afvinken. Ik hoor je natuurlijk graag! 😊

Hallo Johrick,

Sorry dat ik niet eerder reageerde maar lig ziek op bed en dan staat mijn mobiel op stil.

Maar ik dacht dat ik gereageerd had maar wederom excuses.

Ik geloof dat je dit topic wel kan sluiten aangezien er niet veel animo voor is. 

En wat Marciano schrijft,vreemd,ik lees nergens gevloek of schelden,misplaatste opmerking in dit topic lijkt mij.

Maar van mij mag het gesloten worden.

Vriendelijke groet Marion 

Reputatie 5
Badge +6

Ah, ik wens je heel veel besterschap, Marion! Als ik nog iets voor je kan doen, kan je mij altijd een DM sturen. Ik ben er voor je! 

Dank je!

Al weet ik niet wat een DM is,sorry. 

Groet Marion 

Reageer