beantwoord

Verlenging mobiel abonnement datum klopt niet.

  • 18 October 2022
  • 4 reacties
  • 98 x bekeken

Ook opoe zit er wel eens naast qua datum, laatst nog om mijn vorige topic 🤦🏻‍♀️ Maar nu goed: 26 Maart 2021 heb ik een iPhone 12 besteld en ook ik maakte de fout dat ik met nummerbehoud had aangeklikt en dit moest een verlenging zijn. De medewerker heeft mij toen geholpen en er voor gezorgd dat ik de simkaart van het nieuwe nummer kon gebruiken onder mijn huidige nummer die ik wilde behouden. Dit kon tot juli 2021 en dan moest ik de simkaart vervangen met een nieuwe en die van maart 2021 zou komen te vervallen en ik kreeg van maart tot augustus een teruggave van de kosten. Nu staat er dat ik als ik wil verlengen ik moet wachten tot 24-3-2023. Dus over 156 dagen, dit is ingegaan op 24-7-2021 maar deze datum klopt niet omdat op 26-3-2021 mijn contract is ingegaan en ik ook gebruik ben gaan maken van het abonnement. Dus eigenlijk zou ik dan mogen verlengen op ongeveer 26-11-2022 ? Dus dan ongeveer over 39 dagen? Klopt dat of zit ik qua aantal dagen er naast? Ik zou heel blij worden als het aangepast kon worden, kan dat?  Ik zou graag op mijn oude dag een hip nieuw toestel uitzoeken om te showen aan mijn goede oor achter mijn rollator. . Dikke pakkerd van opoe 👵🏻 

 

icon

Beste antwoord door eric 18 October 2022, 11:07

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

hallo @Opoeherfst  Bij een verlenging gaat je abonnement in NA afloop van het vorige abonnement.  Een nieuw toestel wordt wel direct geleverd. De data in je mijn.tele2.nl pagina is leidend.

Oké bedankt! Goed om te weten 🤗

Reputatie 7
Badge +12

Dus je kunt 23 maart 2023 een verlening met nieuw toestel aanvragen welke je direct ontvangt. Je nieuwe abonnement/ bundels en afbetaling van dat toestel  start dan pas op 24 juli 2023. 

Top! 😃👍🏻

Reageer