Skip to main content
beantwoord

Verlengen lukt niet

  • 25 januari 2022
  • 2 reacties
  • 131 x bekeken

Na 4 jaar en 2 toestellen te mogen bestellen.

Elk 2 jarig abonnement, mag ik wederom verlengen.

Alleen is nu het toestel afgewezen!!!

Altijd rekeningen netjes betaald.

Heel erg vreemd om een klant die zolang al lid is, dan maar gewoon opzij te schuiven.

Beste antwoord door Jacco

Hi Bryan, 

Dit kan meerdere factoren hebben. Vaak staat er bij een afwijzing ook bij hoe je contact kan opnemen met Tele2. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2022

Hi Bryan, 

Dit kan meerdere factoren hebben. Vaak staat er bij een afwijzing ook bij hoe je contact kan opnemen met Tele2. 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 25 januari 2022

Ik had al gebeld met een medewerker. Ook afgewezen, ze wist niet waarom. Doorverbonden naar een andere collega. Die wist nog minder. Ik zou terug gebeld worden, maar dat zou volgens haar in februari zijn.

Ik kijk wel even rond naar andere providers.