beantwoord

telefoonabonnement annulering

  • 15 June 2021
  • 5 reacties
  • 72 x bekeken

Goede dag

Ik ben sinds 20 december 2020 niet meer woonachtig in Nederland en heb dat duidelijk aangegeven via een van de tele2 medewerkster.

 

Ik zie dat er nogsteeds geld van mijn rekening wordt afgetrokken en dat er een verzoek is verstuurd naar een incassobureau.

 

Kunt u misschien voor mij kijken waar het probleem vandaar komt ? Want ik heb duidelijk aangegeven dat ik terug kom naar het land van herkomst, maar er is iets verkeerd gegaan

 

Ik hoor het van u

icon

Beste antwoord door Johnellej 16 June 2021, 14:23

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Heb je voldoende gegevens in je forum profiel vermeld, zodat een moderator je gegevens er bij kan halen? Je profiel is alleen door moderatoren on te zien.

Reputatie 7
Badge +12

Als je binnen het contract termijn opzegt dan dien je aanvullende bewijzen per postte sturen. Zie deze informatie.

Ik had dat alles al gedaan hoor. Heb persoonlijk gebeld naar de klantenservice en had ze duidelijk gezegd dat ik het volledige bedrag voor de telefoon zou betalen aangezien ik terug moest naar mijn land van herkomst.

Ik heb ook een paar documenten opgestuurd, zodat ze konden zien dat ik terug moest

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Johnellej 
Welkom op de Community! Ik ga meteen helpen met jouw opzegging.

Om dit op te lossen heb ik direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je alles netjes hebt doorgegeven. Dit is een systeemfout en ik ga dit achter de schermen voor jou oplossen. Geen zorgen, dit ga ik recht zetten. Er staat duidelijk aangegeven dat jouw abonnement moest worden opgzegd.

Als ik nog gegevens van je nodig heb stuur ik jou een privebericht. Voor nu hoef je niks te doen. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!

Okay dank u

Reageer