beantwoord

Telefoon is gestolen. Kan ik een nieuwe bestellen?

  • 6 November 2022
  • 3 reacties
  • 621 x bekeken

Gisteren is mijn telefoon gestolen. Heel vervelend natuurlijk en baal ontzettend.

Ik heb direct mijn Sim laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd

Wat ik me nu alleen afvraag is dat ik nog een lopend abonnement hebt tot iig mei 2023, dan zou ik weer kunnen verlengen.

Hoe kom ik nu weer aan een nieuwe telefoon en evt abonnement? Zou ik het resterende toestel krediet kunnen afbetalen en daarna een nieuw contract af kunnen sluiten of gaat die vlieger niet op.

Aangezien het nu weekend is kan ik ook geen enkele klanten service bereiken dus probeer het even hier en wellicht heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt.

icon

Beste antwoord door eric 6 November 2022, 15:10

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt 4 maanden voor afloop van je abonnement verlengen of gebruik maken van toestelflexibiliteit.

Kijk bij de faq's op deze pagina voor de details en extra kosten.

 

Dank voor je reactie Eric. Ik kan dus pas in mei verlengen. Abonnement loopt in sept pas 2023 af:(

Reputatie 7
Badge +12

Dan toestelflexibiliteit:

 

Reageer