beantwoord

Simkaart na verlenging problemen activeren

  • 18 October 2022
  • 5 reacties
  • 102 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Mijn telefoon is gestolen. Deze simkaart heb ik geblokkeerd. Nu kon ik gelukkig net mijn abonnement verlengen. Dit gedaan telefonisch, met verzoek op nummerbehoud. Nieuwe telefoon ontvangen met simkaart. Helaas werkt de simkaart (nog) niet. Geprobeerd online te activeren maar dat kan dus niet met mijn oude nummer (bij de nieuwe simkaart staat ook een nieuw telefoonnummer). Inmiddels al weer een maand onbereikbaar. Wanneer ik inlog op mijn Tele2, staat er ook niks over mijn nieuwe telefoon/verlenging van abonnement etc. Hoe kan ik mijn nieuwe telefoon gebruiken? En heb ik straks wel weer mijn oude telefoonnummer? 

icon

Beste antwoord door zoetk 25 October 2022, 21:18

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Zoë, allereerst naar om te horen dat je telefoon is gestolen. Goed dat je je simkaart direct hebt laten blokkeren! Ik ben er direct voor je ingedoken, echter zie ik dat er recent wijzigingen zijn aangebracht aan je gegevens. Hierdoor kan ik je nieuwe simkaart niet activeren. Ik moet je vragen even te bellen met mijn collega's van de klantenservice. Je kunt ze tot 20:00 uur bereiken op 020-7544444. Zij zijn op dit moment de enige die je kunnen helpen met je simkaart, na een aantal verificaties. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo, 

Nee het is niet gelukt. Iedereen zegt continu wat anders bij de klantenservice. 

Ben bang dat ik nu tot januari voor niks betaal voor een abonnement die ik niet kan gebruiken omdat niemand echt kan helpen. Dit gaat al een maand zo door. 

Ik baal dat ik nu mijn abonnement heb verlengd bij jullie.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Zoë, niet fijn om te horen, je moet natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van je abonnement. Ik ben er nog eens voor je ingedoken en ik zie dat mijn collega gisteravond je nieuwe simkaart heeft geactiveerd, klopt dat? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Bedankt voor de snelle reactie! 
Het is inderdaad eindelijk opgelost, ik ben erg goed geholpen door de laatste persoon die ik aan de lijn heb gekregen. :) 

 

Fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank, Zoë! Heel fijn om te horen dat het is opgelost en dat je goed bent geholpen door mijn collega. Door strenge regels kon ik het dit keer niet voor je doen, maar ik hoop je volgende keer wel persoonlijk te kunnen helpen. 😊

Voor nu een hele fijne dag!

Marciano

Reageer