Ik heb vandaag een simkaart gekregen maar ik kan hem niet gebruiken dat snap ik niet wat moet ik doen
Ik heb vandaag een simkaart gekregen maar ik kan hem niet gebruiken dat snap ik niet wat moet ik doen
Hey
Beste Elismar,
Je provider heeft je vraag om nummerbehoud afgewezen. We weten helaas niet waarom. Vraag je je provider even hoe dit zit? Daarna kun je je aanvraag opnieuw doen op tele2.nl/nummerbehoud/status Doe je niets, dan zal t.z.t. je Tele2 contract ingaan met het Tele2 telefoonnummer dat op je simkaart staat.
We houden contact, Tele2
Op dit moment staat je nieuwe Sim Only abonnement dus gepland om met een nieuw nummer (52 op het eind) van start te gaan op 06-11-2023. Tot die tijd maak je nog gewoon gebruik van je huidige abonnement van je huidige provider.
Het mobiele nummer dat in je profiel staat is een nummer van Ben, klopt dat? Heb je momenteel een ander huidig abonnement bij ons? Ik zie namelijk alleen een deactief Tele2 abonnement staan (98). Zo ja. stuur me dan even een privébericht met je huidige nummer. Dan kijk ik of ik meer informatie kan vinden!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.