beantwoord

Simkaart activeren met tijdelijk nummer

  • 11 June 2022
  • 3 reacties
  • 326 x bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en een tijdelijke simkaart binnen gekregen ( omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd, want ik kom van een andere provider ) en ik lees dat mijn tijdelijke simkaart het gewoon moet doen en ik die kan activeren, maar ik kan hem niet activeren waardoor ik ook geen SMS binnenkrijg en ik kan de klantenservice ook niet bellen 

Wie kan mij aub helpen?

icon

Beste antwoord door eric 12 June 2022, 07:20

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Pas op de dag van de portering zal de Tele2 simkaart worden geactiveerd. Gebruik, totdat het signaal van je oude provider weg valt je oude simkaart in je nieuwe telefoon. Daarna kun je de simkaart wisselen.

Reputatie 3
Badge +1

Hi Quintyy,

Allereerst welkom op onze Community, goed dat je jouw mobiele telefoonnummer alvast hebt toegevoegd - zo heb ik direct met je mee kunnen kijken!

Je hebt al een top antwoord gekregen van @eric, maar ik geef je graag nog wat extra uitleg! Ik zie terug in ons systeem dat jouw nummerbehoudaanvraag is afgewezen. De reden hiervan kan ik niet inzien en zou je moeten opvragen bij jouw huidige provider, T-Mobile. Het tijdelijke telefoonnummer dat je van ons hebt gekregen staat altijd bij aanvraag van een nummerbehoud op non-actief tot vier maanden, om er zo voor te zorgen dat jij niet met dubbele kosten komt te zitten. 

Mocht jij onze collega's van T-Mobile hebben gesproken en een go hebben gekregen dat wij jouw telefoonnummer alsnog kunnen overnemen, kan je het beste jouw nummerbehoudaanvraag opnieuw indienen. Check snel onze website hiervoor: tele2.nl/nummerbehoud/aanvragen

Groetjes,
Manouk

Reputatie 4
Badge +3

Hi Quintyy,

 

Je hebt mij een ongevraagd en ongewenst prive bericht gestuurd met daar in de zelfde vraag als hier boven.

 

Ik heb je prive bericht beantwoord met het verzoek om geen ongewenste en ongevraagde prive berichten te sturen.

 

Groetjes

 

Des

Reageer