beantwoord

Simkaart activeren

  • 11 December 2021
  • 3 reacties
  • 46 x bekeken

Ik ben uw nieuwe klant. Ik heb vandaag mijn simkaart gekregen. Hoe kan ik het activeren? Kunt u mij helpen?

icon

Beste antwoord door theocoppes 11 December 2021, 23:40

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag,

 

Ik raad je aan om even te bellen met de klantenservice van Tele2.

 

Des

Reputatie 7
Badge +8

Ja, bel maandag na 8u30

020-7544444 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @furqan allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie!

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Is het gelukt?

Zo niet, zet dan even je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je met alle plezier! :sunglasses:

Reageer