beantwoord

Simkaart activeren

  • 13 January 2021
  • 10 reacties
  • 2319 x bekeken

Ik heb een tijd terug een nieuwe simkaart ontvangen omdat tele2 is over gegaan op een ander 4g netwerk. Deze had ik miegen activeren, maar niet gedaan. Ik ben hierdoor van het netwerk af (gegooid) en ik kreeg een mail (8-1) dat er een nieuwe kaart onderweg is. Deze is tot op heden niet bezorgd en bij navraag klantenservice ook niet (eens) verstuurd. Medewerker wilde wel kijken of hij dr nieuwe simkaart (die ik vergeten ben te activeren) alsnog kon activeren, maar die had ik niet bijdehand. Na thuiskomst geprobeerd te bellen met klantenservice maar er zijn steeds 26 tot 32 wachtenden voor mij. Ik bel nu met pre-paid telefoon dus het is erg kostbaar om zolang aan de lijn te blijven. Kan iemand alsnog mijn simkaart activeren of mijn huidige (oude)? Zonder dat ik op 32 wachtenden moet wachten? Grt Marieke 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 14 January 2021, 09:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Probeer de chat. Op de webpagina staat dat ook als contact mogelijkheid. type daar “medewerker spreken". Of wacht even op 1 van de fantastische moderators hier! Die zijn altijd bereid om je te helpen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @mwb1986,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart met behulp van de tip van @eric ? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Dag Cas, 

Zojuist je een privé berichtje gestuurd.

 

Grt

Het is vooralsnog niet gelukt. Privé bericht aan @Cas van Tele2 gestuurd. Vooralsnog geen reactie van @Cas van Tele2 . Hopelijk kan ik vandaag nog weer bellen. 

Reputatie 7
Badge +12

Cas werkt niet elke dag/hele dag en is ook weer afhankelijk van een backoffice. De snelste methode is toch om de klantenservice te bellen. Die hebben direct toegang tot de systemen.

Bedankt Eric. Klantenservice kost mij zo heel veel prepaid beltegoed met 20-30 wachtenden voor mij. Er is wederom, na contact met Cas, een nieuwe Sim kaart onderweg. We wachten het af. 

Reputatie 7
Badge +12

Cas is hier de topper. Die loopt wel voor je!

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Mijn Simkaart is net binnen, hoe kan ik jou/iemand direct een bericht sturen?

Reputatie 7
Badge +12

Volg deze link.

Goedemorgen,

 

Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!