beantwoord

Ruis bij bellen iPhone 11

  • 29 November 2021
  • 6 reacties
  • 662 x bekeken

Dag,

ik heb een IPhone 11 gekocht omdat mooie foto’s wilde maken van mijn kinderen. Wat dat betreft ben ik heel blij. Alleen het bellen gaat niet goed en daarvoor is hij al 2 x opgestuurd geweest naar dr_mobil. Helaas verstaan mensen mij nog te vaak niet als ik hen bel of hun mij bellen.

 

hebben jullie nog tips? Om hem weer 1 a 2 weken te moeten missen. Dat is echt mijn laatste optie. Maar dit is ook frustrerend. Iemand een tip?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 9 December 2021, 12:56

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb ook een iphone 11 en ik heb dat probleem niet. 
 
Heb je dit probleem ook als je een headset gebruikt?  

Het kan ook komen omdat je op een plek bent waar geen goed bereik is. Heb je dit probleem op meerdere plekken?

Hoi Carbear,

bedankt voor je reactie. Ik het het ook met mijn oortjes is en op verschillende plekken.

heb jij een idee wat ik nu het beste kan doen?

ik dacht misschien kan de provider nog tips geven omdat ik bij Tele 2 zit.

 

ik hoor graag van je,

 

janine

Reputatie 7
Badge +12

Hey Janine, ik hoop dat we deze ruis snel voor je kunnen verhelpen!

Hoor je de ruis ook als je bijvoorbeeld via WhatsApp of een andere app (via het internet) belt? Zou je dit eens willen testen? Zou je ook je simkaart in een ander toestel willen testen. Op die manier kunnen we alvast dingen uitsluiten en kijken of het aan het toestel ligt of aan de simkaart.

Als je de ruis ook hoort als je met jouw simkaart in een ander toestel belt, dan is de kans groot dat een nieuwe simkaart het probleem zal verhelpen. Dit zou natuurlijk de ideale en makkelijkste oplossing zijn.

@carbear Bedankt voor het meedenken en de tips!

We horen het graag van je! :blush:

Dag Marciano,

ik heb de simkaart in de telefoon gedaan van mijn man. Ik had er toen geen last van. Simkaart is één jaar oud.

 

Whatsapp vallen ook delen weg.

 

wat kan ik nog meer doen?

 

groet,

Janine

Dag,

 

contact opgenomen met Tele-2. Er waren twee opties. Mijn telefoon voor de derde keer laten nakijken bij de.mobil of een ander ‘zo goed als nieuwe’ telefoon wissel.  Helaas hebben ze alleen een paarse. Ik voel me met mijn rug tegen de muur staan. Ik ben niet blij met een paarse (ik heb zelf zwart)

Kan ik hierin iets eisen? (Dat ik echt graag zwart wil)

Reputatie 7
Badge +12

Je zou ook direct bij Apple een storing in je toestel kunnen melden. Zeker als je na de lockdown weer naar een Apple store kunt gaan kun je het probleem met een medewerker daar kunnen vaststellen en zij hebben misschien wel andere toestellen.

Reageer