beantwoord

Nieuw abonnement met nummerbehoud

  • 3 April 2021
  • 5 reacties
  • 303 x bekeken

Ik heb zojuist een nieuwe telefoon met abbonement binnen gekregen. Nu had ik nog een abbonement lopen en die telefoon ook al afbetaald. Ik heb gevraagt voor nummer behoud. Nu heb ik een nieuwe simkaart gekregen met een ander nummer, maar ten eerste wil ik geen ander nummer en ten tweede staat daar ook niet eens een nieuw abbonement op want hij werkt niet. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door eric 3 April 2021, 11:38

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Waar heb je de telefoon en het abonnement besteld? Heb je een verlenging of nieuw abonnement bevestigd gekregen? Ik vermoed het laatste.

Het beste is om de verkoper te benaderen, als je op www.tele2.nl hebt besteld doe je dat via telefonische klantenservice.

Je hebt 14 dagen bedenktijd, dus je kunt deze bestelling annuleren , het ongebruikte toestel terugsturen en dan op de juiste wijze een verlenging aanvragen.

Reputatie 7

Nummerbehoud is voor als je naar een andere provider vertrekt en je nummer wilt meenemen. Als je bij Tele2 blijft, dan verleng je het contract op je huidige nummer en bestel je niet een nieuw (2e) abonnement.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Shania, gaaf dat je een nieuw abonnement en toestel hebt! Wat Eric en Pipodeclown zeggen klopt helemaal. Ik ben direct je account in gedoken en als ik het goed begrijp heb je, je oude abonnement inderdaad opgezegd en heb je een nieuw abonnement afgesloten in plaats van je oude te verlengen. Vandaar dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen.

Je nieuwe simkaart werkte nog niet, omdat deze nog geactiveerd moet worden. Kan ik je daarbij helpen? Laat het me maar weten, ik ben er voor je!

Reputatie 7

@Marciano van Tele2 klant wil geen ander nummer, wat in dit geval wel het gevolg is. Is een interne portering mogelijk? Zo niet, dan beter de nieuwe bestelling annuleren en alsnog het bestaande abonnement verlengen.

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor je reactie @pipodeclown , dat klopt inderdaad, dat is ook een optie!

Je kunt het nieuwe abonnement annuleren of we kunnen het oude abonnement vrijgeven voor nummerbehoud, zodat je nummerbehoud kan aanvragen. Dit kunnen we dan intern regelen.

Laat je het me weten waar jouw voorkeur naar uitgaat? Ik hoor graag van je!

Reageer