beantwoord

Mooi 06-nummer kiezen

  • 29 November 2021
  • 4 reacties
  • 797 x bekeken

Ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn nieuwe abonnement, kan dit bij Tele2?

Op www.top06.nl kan ik deze wel krijgen maar ik wil er liever niet voor betalen ;)

icon

Beste antwoord door carbear 30 November 2021, 08:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan bij Tele2 volgens mij geen nummer uitkiezen. Je kan wel een nummer overzetten dus je zou een nummer op die website kunnen kopen en dan bij Tele2 een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kolbrink wat @carbear zegt klopt helemaal!

Wel kan ik je 5 opties geven van willekeurige 06-nummers waaruit je kunt kiezen. Mocht je dit willen, stuur me dan even een privebericht met je geboortedatum, adres + postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! :smile:

@carbear dat kan natuurlijk ook nog, dank voor de tip!

@Marciano van Tele2  Super dank voor het gebaar, dat zegt genoeg over het meedenken van Tele2. Wil echter toch graag een echt mooi 06 nummer dus ga voor de tip van @carbear 

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank @Kolbrink , ik denk graag met je mee. Leuk om te horen dat je voor de tip van Carbear gaat. Kies een mooie uit en ik wens je er alvast veel plezier mee. Mocht je ooit nog vragen of hulp nodig hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. De Community staat voor je klaar! :sunglasses: