beantwoord

IDEAL betaling lukt niet met verlenging abbo

  • 25 November 2022
  • 4 reacties
  • 135 x bekeken

Vanwege Blackfriday heb ik een Iphone 14 besteld en daarmee mijn abonnement verlengd. Tijdens de betaling ging er iets mis maar kreeg ik wel een mail dat de bestelling gelukt is. Nu kreeg ik een mail dat mijn openstaande bedrag klaar staat om te betalen. Maar als ik dat probeer staat er de betaling is in behandeling of onderbroken. Nu 7 uur later nog steeds niet kunnen betalen.

 

oh en bellen gaat even niet want ik zit in Maleisië

 

wat nu??!

icon

Beste antwoord door indravd 25 November 2022, 09:49

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @indravd allereerst tof om te horen dat je tijdens de Black Friday deals hebt gekozen voor de iPhone 14! Minder fijn om te horen dat er iets niet goed gaat bij de betaling. Is het inmiddels gelukt met de betaling? Zo niet, dan kan ik je bestelling annuleren. Dan kun je daarna direct opnieuw je bestelling plaatsen. Laat het me maar weten! 😄

Hey @Marciano van Tele2 ! Nope het lukt me niet zou je het kunnen annuleren? Bestel ik het inderdaad gewoon opnieuw! ❤️

Hey @indravd allereerst tof om te horen dat je tijdens de Black Friday deals hebt gekozen voor de iPhone 14! Minder fijn om te horen dat er iets niet goed gaat bij de betaling. Is het inmiddels gelukt met de betaling? Zo niet, dan kan ik je bestelling annuleren. Dan kun je daarna direct opnieuw je bestelling plaatsen. Laat het me maar weten! 😄

 

Bestelling is geannuleerd en ik heb het opnieuw kunnen bestellen! Opgelost bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Indra, thanks voor de terugkoppeling! Superfijn om te horen dat het met de nieuwe bestelling is gelukt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar.

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend én nog een heel fijn verblijf in Maleisië! 😎

Groetjes,

Marciano

Reageer