Skip to main content
beantwoord

Bundelbooster aanvragen

  • 20 augustus 2022
  • 2 reacties
  • 99 x bekeken

Hallo,

 

Ik probeer een bundelbooster te activeren. Alleen kan de app of geen gegevens inladen of ik krijg een foutmelding. En bij het versturen van een sms krijg ik een leeg bericht terug en doet het internet het ook niet.

 

met vriendelijke groeten,

 

sietse

Beste antwoord door Johrick van Tele2

Hi @s.elderen

Welkom op de Tele2 Community! Het klopt inderdaad dat er afgelopen zaterdag een kleine verstoring was in de MijnTele2 omgeving. Gelukkig is dat inmiddels opgelost en kunt je weer in de app! Mocht er iets in de toekomst zijn, laat het zeker weten, dan help ik je met alle liefde! Voor nu wens ik je een hele fijne week toe. 

Bekijk origineel bericht

2 reacties

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2022

Zelfde probleem hier


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @s.elderen

Welkom op de Tele2 Community! Het klopt inderdaad dat er afgelopen zaterdag een kleine verstoring was in de MijnTele2 omgeving. Gelukkig is dat inmiddels opgelost en kunt je weer in de app! Mocht er iets in de toekomst zijn, laat het zeker weten, dan help ik je met alle liefde! Voor nu wens ik je een hele fijne week toe.