buitenland data

  • 29 July 2021
  • 5 reacties
  • 191 x bekeken

Ik ben in Frankrijk en was door mijn data heen. Krijg van jullie bericht dat ik data kan kopen. Dat doe ik. En dan staat er in mijn datalimiet EU dat ik weer 10.000 mb heb maar vervolgens loopt die meter niet terug en lopen mijn extra kosten op. Heb een lange chat gehad met ene Chantal maar daar werden we niet wijzer van. Na aankoop ook duidelijk bericht gehad dat ik het direct kan gebruiken. Op mijn andere abonnement precies hetzelfde euvel. Ik heb van het voorstel, de aankoop en de chat allemaal screenshots gemaakt. Hier klopt niets van.Ik ga toch geen 20 euro besteden aan extra data die ik vervolgens niet kan gebruiken.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je een Unlimited data abonnement in Nederland hebt dan zal na het bereiken van de maximale hoeveelheid gb's in de EU er automatisch een prijs(je) per mb worden berekend. Je hoeft/kan dus geen nieuwe bundel gebruiken. De niet verbruikte bundel kan door een moderator vergoed worden.

Nou...maar dan moet er geen aanbod en gelegenheid worden gegeven om extra data vinden EU te kopen. Zowel per sms als in het vakje EU datalimiet wordt dat aangeboden. Zo werkte het overigens ook afgelopen jaren. Ik heb van aanbod en aankoop ook screenshots gemaakt. Dan is de app gewoon niet goed en dat is niet mijn schuld.

En de aangeschafte extra mb's komen ook heel duidelijk te staan in het vakje EU datalimiet nog te gebruiken. Schiet mij maar lek

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Oeltjesjoeltje 
Welkom op de Community! Dit is een bekend probleem en daar kan jij niks aan doen. 

 



Ik maak een melding voor jou en de kosten zullen niet in rekening gebracht worden.
 

Beste Cas,

Hartelijk dank voor het onderkennen van het probleem. En bedankt voor de oplossing. De kosten voor de aanschaf zijn gewoon voor mij maar we praten neem ik aan over de extra kosten. Ik heb 2 abonnementen op mijn naam. Een gebruikt mijn man en ik de andere. Op beide speelt hetzelfde probleem. Ik weet niet of ik beide klantnummers e/o telefoonnummers moet doorgeven aan jou. Hoor het graag.

Oeltjesjoeltje

Reageer