beantwoord

Abonnement niet meer actief.

  • 27 September 2021
  • 4 reacties
  • 211 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ik heb een betalingsachterstand en wil het volledig bedrag betalen alleen ik kan niet meer inloggen op mijntele2 en ben afgesloten. Ik heb meerdere malen contact gezocht via de klantenservice om een betaalregeling te treffen. Dit was niet mogelijk alleen via het incassobureau BOS. Ik heb een keer eerder een achterstand gehad en toen kreeg ik na 3 maanden een bericht van BOS en was daarna verder alles opgelost en was ik weer aangesloten. Nu krijg ik alleen van de klantenservice te horen dat mijn abonnement niet meer actief is en ik moet wachten op brieven van BOS die ik maar niet krijg. Waarom is nu opeens alles anders en ben ik mijn nummer kwijt terwijl het toen wel zo opgelost was? 

Ik wil graag dat iemand mij helpt zodat ik het volledige bedrag kan betalen en weer aangesloten wordt. 

icon

Beste antwoord door carbear 28 September 2021, 08:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Een betalingsregeling kan helaas niet bij tele2. Volgens mij kan je wel altijd je openstaande bedrag betalen via MijnTele2, maar als je niet kan inloggen dan moet je dat eerst fixen. Als je achterstand al is overgedragen naar het incasso bureau dan kan je het beste contact opnemen met hun. 
Tele2 en T-Mobile zijn samen gegaan, misschien zijn daarom de regels voor betaalachterstand anders geworden.

Ik kan niet inloggen bij mijntele2 omdat mijn account is afgesloten. De achterstand werd eerst na 3 maanden overgedragen naar het incassobureau en dan kon je een betaalregeling treffen en was het daarna weer goed. Nu heb ik nog steeds niks kunnen regelen omdat het nog niet overgedragen is en ben ik mijn abonnement kwijt blijkbaar. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tacoo , wat een vervelende situatie.

Helaas is het zo dat als een achterstand langer wordt dan 1 factuur, of dat er meerdere malen achterstanden ontstaan, de provider een abonnement volledig kan beeindigen.

Het is namelijk heel vervelend als facturen niet worden betaald en ook voor jou is dat geen prettige situatie en kost best een hoop extra geld. Het idee is dat je dan beter ergens een abonnement of prepaid kunt afsluiten wat beter bij jouw financiele positie past.

@eric Het is meerdere malen goed opgelost. Nu Tele2 en T-mobile zijn samen gegaan is het opeens anders.