beantwoord

Abonnement met toestel

  • 24 April 2023
  • 10 reacties
  • 120 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Beste lezer,

 

Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt 6 juni af.

Nu wil ik hier een nieuw abonnement kopen met toestel, omdat mijn huidige toestel oud en versleten is.

Ik vraag me af vanaf wanneer ik mijn abonnement al kan bestellen en of ik dan meteen mijn toestel al opgestuurd krijg.

 

Mvg,

Bram

icon

Beste antwoord door eric 24 April 2023, 16:18

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @B.v , welkom bij de community.

Je kunt al 4 maanden voor het aflopen van je oude abonnement een nieuw Tele2 abonnement met toestel bestellen. Je krijgt dan inderdaad direct het nieuwe toestel al opgestuurd, en de afbetaling + je Tele2 bundels worden pas op start van het abonnement in rekening gebracht. Je kunt dus nu al gebruik maken van de “dat wil ik weken” aanbiedingen.

En ik vraag mij af dat als ik het toestel in 1x afbetaal of het dan ook echt 100% van mij is?

 

Reputatie 7
Badge +12

Jazeker,  ook als je het niet in 1 keer betaald is het gelijk van jou. Dus risico is ook direct voor jou. (Denk aan diefstal en zo)

Top, precies wat ik wilde weten. Bedankt!

Kan ik ook het bezorg adres van het toestel los aanpassen of is dat niet mogelijk?

Reputatie 7
Badge +12

Dat ligt eraan met wie het toestel is verzonden. Met de koerier of met postnl.  Is het al verzonden?

Nee ik heb het nog niet besteld.

kan ik eerder mijn abonnemnet verlengen

 

Reputatie 7
Badge +12

kan ik eerder mijn abonnemnet verlengen

 

Zie early renewel.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ali ceriter, welkom op de Community! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en goed nieuws; jij kunt inderdaad gebruik maken van Early Renewal. Alle informatie hierover vind je in dit artikel in onze Wiki, maar ik geef je hier ook alvast alle belangrijke punten door:

  • Early Renewal kan alléén telefonisch (020-7544444) of via chat, en niet via MijnTele2 en ook niet bij een externe dealer.
  • Er zitten eenmalige kosten van € 71,12 aan verbonden. Deze kosten staan op de volgende factuur.
  • Er geldt een nieuwe contractperiode van 24 maanden of maandelijks opzegbaar. De nieuwe contractperiode start automatisch na afloop van je huidige contract.
  • Je moet je huidige toestel(krediet) eerst volledig afbetalen. Dit kan gemakkelijk en snel via iDeal in de MijnTele2-omgeving.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer