beantwoord

15gb beloofd, krijg 10gb

  • 2 September 2021
  • 7 reacties
  • 188 x bekeken

Onlangs mijn abonnement telefonisch verlengd waarbij ik 5gb extra zou krijgen bovenop de 10gb uit het abonnement (heb geen meerdere abonnementen). Echter staat er nu in de app maar 10gb. Al gebeld met de klantenservice maar die gooit het op miscommunicatie?! 

 

icon

Beste antwoord door eric 2 September 2021, 15:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat staat er in de bevestiging die je hebt gehad? Ging de verlenging gelijk in, of liep je oude abonnement nog in een vaste periode? Het nieuwe abonnement begint dan aansluitend aan het oude abonnement.

Goedemiddag Eric, 

 

In het contract dat ik ontvangen heb staat ook 10gb.

Volgens mij ging het nieuwe contract in (28-8) na aflopen  oud contract (verlenging)

zie nu dat er in het contract 'Aanmelden Klantvoordeel' staat, wellicht dat het daar mee te maken heeft?

Reputatie 7
Badge +12

Klantvoordeel kan inderdaad tot 5Gb extra opleveren! Je kunt je aanmelden via mijn.tele2.nl.

Je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen en meerdere Tele2 abonnementen of T-Mobile vast internet hebben. Zie deze pagina voor meer informatie.

dat is wat de klantenservice dus ook zei en waar waarschijnlijk de miscommunicatie zit, ik heb verder geen tele2 of tmobile abonnement. Het vreemde is dat mij dit wel aangeboden werd (de 5gb extra) als ik zou verlengen.

ik heb iets vergelijkbaars.  ik kon mijn abo verlengen, en zie in de mogelijkheden staan dat je 3GB extra data krijgt bij een 5GB abo 

deze vraag werd er gesteld:

Is er nog een ander mobiel abonnement van Tele2 of T-Mobile Thuis op jouw adres?

dat dus ja aangevinkt, en in het overzicht verschijnt de extra data, maar ondanks koppeling van dat andere nummer blijft enig klantvoordeel uit.   (op die pagina waar @eric naar linkt is alleen sprake van klantvoordeel bij de combi vast en mobiel, wat dus wat anders is dan de vraag die op de verleng pagina wordt getoond)

Het is jammer, zat te twijfelen tussen sim only of abonnement met telefoon, uiteindelijk werd deze 'korting' gegeven en heb ik dus gekozen voor abonnement met telefoon. Iets met een dooie mus, inmiddels de telefoon al in gebruik dus retourneren/annuleren zal niet meer lukken denk ik

Waarom staat er 'beantwoord'? Snap dat men zo de korting kan ontvangen maar lijkt mij dat er iets mis is met het verlengen, zowel telefonisch als via de website?!