Skip to main content
beantwoord

inloggen in mijntele2 werkt niet en moet pukcode aanvragen

  • 27 september 2020
  • 2 reacties
  • 156 x bekeken

Veerte de Goede

Ik heb aan de robot gevraagd de pukcode aan te vragen alleen die geeft aan dat ik eerst moet inloggen. Ik probeer in te loggen en ww aan te vragen maar ik ontvang niks. Weet iemand hoe ik mezelf ingelogd krijg???

Beste antwoord door pipodeclown

Heb je Mijn Tele2 al wel eerder geactiveerd? De telefonische klantenservice kan je helpen met de pukcode en als je dan toch contact hebt, ook met Mijn Tele2. Wel even bellen met een andere telefoon.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 27 september 2020

Heb je Mijn Tele2 al wel eerder geactiveerd? De telefonische klantenservice kan je helpen met de pukcode en als je dan toch contact hebt, ook met Mijn Tele2. Wel even bellen met een andere telefoon.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 28 september 2020

Hey @Veerte de Goede,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt, we helpen je meteen verder. Ik kan mij voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van jouw abonnement!

Bedankt voor het invullen van jouw Community account, hierdoor kon ik meteen in het systeem duiken. Daar zag ik dat jij vanochtend jouw pukcode hebt opgevraagd en dat jouw abonnement actief is! Probleem opgelost. goed geregeld. Thanks @pipodeclown voor jouw support! Als je meer vragen dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar en de Community. :smile: