Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro Max

Levertijden iPhone 12 Pro Max
Forum|alt.badge.img+2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Toon inhoud

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Toon inhoud

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Toon inhoud

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

168 reacties

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 4 november 2020

Hey, 

vanaf hoe laat is de bestelling te doen 6 november ? 

Groetjes Chiel 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 4 november 2020

Hoi @Chiel82,

Welkom op de Community! Ik heb het meteen voor je gecheckt.
Op 6 november kan jij vanaf 14.00 jouw bestelling plaatsen op onze website:muscle:
 


  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 4 november 2020

Hoi @Cas van Tele2 

Bedankt voor je antwoord, dan zal ik er eens voor gaan zitten 6 november 😉


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 8 november 2020

Ik had mijn bestelling geplaatst voor de 12 pro max om 14.09 betaald etc. Nu kreeg ik gisteren een mail dat de levering langer gaat duren. Is dit een standaard mail omdat er niet binnen 24 uur geleverd gaat worden ? Of pis ik naast de pot en krijg ik hem pas weken later ??


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 9 november 2020

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 


LorenzoErnst
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€


LorenzoErnst
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 


LorenzoErnst
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is nu helaas niet anders :disappointed_relieved:

Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je!


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is nu helaas niet anders :disappointed_relieved:

Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je!

Hoop ik ook 😄 en het meest schandalige is nog dat op de levertijden pagina niets is veranderd. Dus dat er nu bv staat 2 of 4 weken levertijd. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is 🙄. 


  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 9 november 2020

Ik ben het met @Dave1972  wel eens, geef dit netjes allemaal aan als je niet bij de eerste zending zit. Ik sluit netjes een verlenging af van mijn contract en betaal netjes een aantal honderd wat direct van mij rekening af wordt geschreven en erna zal je pas horen dat je er niet bij zit. Meeste mensen die direct na 14:00 bestellen zijn fans en willen hem zsm in huis hebben en als Tele2  al had aangegeven lukt niet was men misschien bij een ander gaan kijken en dit kan nu niet meer. Tuurlijk heb je 15 dagen bedenk tijd maar dit zullen de meeste niet meer doen met de hoop dat zij hem aanstaande vrijdag krijgen. Ook bij mij is het angstvallig stil maar laten we het beste ervan hopen met elkaar. âœŒđŸ»


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 9 november 2020

We doen er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Voor alle updates raad ik aan om dit  topic in de gaten te houden. We houden je hier op de hoogte over de levertijden, als we een update hebben dan passen we de levertijden tabel aan. Ik verwacht snel een update! :thumbsup:


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
Dave1972 schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor đŸ˜€

Mag ik vragen welk toestel je hebt besteld? Ik heb 14:10 alles netjes afgerond en had enkele dagen geleden ook hetzelfde mailtje ontvangen. 


  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 9 november 2020

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD
.


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 9 november 2020
Chiel82 schreef:

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD
.

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’


 


LorenzoErnst
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
armaanb97 schreef:
Chiel82 schreef:

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD
.

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’


 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
LorenzoErnst schreef:
armaanb97 schreef:
Chiel82 schreef:

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD
.

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’


 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09


LorenzoErnst
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
LorenzoErnst schreef:
armaanb97 schreef:
Chiel82 schreef:

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD
.

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’


 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09

Dan toch wel erg bijzonder dat de situaties zo uiteenlopen. Maar we zullen het gaan zien binnenkort :call_me_tone2:


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020

Dit is wel vaag, vandaag besteld volgende week in huis....maar wij hebben hem op 6 november besteld ... 

 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020

Ik bedoel dus deze week leverbaar excuus dus geen bericht met "over twee weken leverbaar" oid 


Damvwr
  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 10 november 2020

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 10 november 2020
Damvwr schreef:

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 10 november 2020
armaanb97 schreef:
Damvwr schreef:

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

Idem hier 😁