beantwoord

Betaling naar verkeerd rekeningnummer

  • 2 December 2022
  • 7 reacties
  • 130 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Goedendag,ik heb een mobiel abonnement en heb perongeluk handmatig een factuur bedrag overgemaakt naar een ander rekeningnummer van tele 2. Die van (vast) en ik heb geen eens vast.

Ik heb contact opgenomen met betalingsbewijs_@service.tele2.nl en heb ze bewijs laten zien dat ik het heb over gemaakt naar vast en gevraagd of ze het bedrag naar het goede rekening nummer van mobiel kunnen storten of  verrekenen. Dat is nu ongeveer 3 weken geleden en ik heb geen gehoor gehad en er is ook niets terug gestort of verrekend. 

Graag wil ik dit opgelost hebben want ik zit nu met een openstaande factuur die eigenlijk al betaald is en ik ben niet van plan dubbel te betalen. Enige wat ze hoeven te doen is het terug storten naar

Juiste rekeningnummer of verrekenen. 

Als iemand hierbij kan helpen zou heel fijn zijn!

icon

Beste antwoord door Rcr 15 December 2022, 11:17

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Rcr, ik snap dat je het bedrag graag terug wilt ontvangen - ik ga je hierbij helpen! Normaliter hoort het bedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening gestort te zijn. Is dit inmiddels nog niet gebeurd? Want dan moet je inderdaad een e-mail sturen naar het e-mailadres wat jij aangeeft. Heb je hier de volgende gegevens in vermeld?

  • dat de automatische terugstorting niet is verwerkt en dat het bedrag niet is bijgeschreven
  • een terugbelnummer waarop je te bereiken bent
  • een scan van het betaalbewijs, met daarop: bedrag, betaaldatum, rekeningnummer waarmee is betaald, rekeningnummer waar het bedrag naar is overgemaakt

Zij zullen een onderzoek opstarten en na het onderzoek contact met je opnemen. Ik kan wel met je meekijken als je dat wilt. Zou je dan in jouw profiel jouw telefoonnummer achter kunnen laten?

Groetjes,
Manouk

 

Hi @Rcr, ik snap dat je het bedrag graag terug wilt ontvangen - ik ga je hierbij helpen! Normaliter hoort het bedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening gestort te zijn. Is dit inmiddels nog niet gebeurd? Want dan moet je inderdaad een e-mail sturen naar het e-mailadres wat jij aangeeft. Heb je hier de volgende gegevens in vermeld?

  • dat de automatische terugstorting niet is verwerkt en dat het bedrag niet is bijgeschreven
  • een terugbelnummer waarop je te bereiken bent
  • een scan van het betaalbewijs, met daarop: bedrag, betaaldatum, rekeningnummer waarmee is betaald, rekeningnummer waar het bedrag naar is overgemaakt

Zij zullen een onderzoek opstarten en na het onderzoek contact met je opnemen. Ik kan wel met je meekijken als je dat wilt. Zou je dan in jouw profiel jouw telefoonnummer achter kunnen laten?

Groetjes,
Manouk

 

Hallo Manouk

 

Ja ,dat heb ik allemaal aan ze doorgegeven.

Ik heb mijn telefoon nummer en klanten nummer in me profiel staan.

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Rcr, goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb direct met je meegekeken en ik als ik het goed zie is de case die mijn collega een paar weken geleden voor je heeft aangemaakt niet helemaal goed gegaan. Ik zie dat mijn andere collega gister een nieuwe case voor je heeft aangemaakt. Deze is wel goed gegaan, hij is alleen nog niet opgepakt. Ik durf niet te zeggen hoelang de juiste afdeling nodig heeft om de case op te pakken en te verwerken, maar ik zal de case voor je bijhouden (60996493).

Mijn excuses dat het even heeft geduurd, maar ik weet zeker dat het binnenkort helemaal goed komt. Houd je me op de hoogte als je iets van mijn collega's hoort? Mocht je volgende week nog niets hebben gehoord, reageer dan even in dit topic. Ik ben t/m woensdag afwezig, maar daarna kan ik de case erbij pakken om te zien of er een update is. In de tussentijd zal een andere collega je topic in de gaten houden.

Hallo Marciano,dankje wel voor de moeite en informatie, enja dat zou ik zekers doen.

Als k niets hoor of niets terug gestort is laat ik het weten.

 

Tsja week verder en Ik heb me centen nog niet terug en ik heb helaas nog niets gehoord,heb al 2 keer nieuw betalingsbewijs gemaild,met rekeningnummer erop want eerste keer ging iets mis idd,maar het is wachten en wachten.

 

 

 

 

 

Ik zie dat mijn andere collega gister een nieuwe case voor je heeft aangemaakt. Deze is wel goed gegaan, hij is alleen nog niet opgepakt. Ik durf niet te zeggen hoelang de juiste afdeling nodig heeft om de case op te pakken en te verwerken, maar ik zal de case voor je bijhouden (60996493).

Mijn excuses dat het even heeft geduurd, maar ik weet zeker dat het binnenkort helemaal goed komt. Houd je me op de hoogte als je iets van mijn collega's hoort? 

 

Het is eindelijk opgelost. :)

Reputatie 7
Badge +12

Hi, nogmaals excuses dat je moest wachten, maar super fijn om te horen dat het is opgelost. Bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer