Goeiemorgen,
Al vele jaren klant van Tele2 en nog veel langer gebruiker van een Zonnet e-mailadres een vraag. In verband met verandering van ons pakket wordt ons geadviseerd om over te stappen naar T Mobile.
Ik wil graag de zekerheid dat het versturen van mijn Zonnet e-mail vanuit Outlook blijft werken (en dit niet geblokkeerd wordt op de SMTP server zoals dit bij een aantal providers wel gebeurt).
Ik heb hierover gisteren met Tele2 gebeld, er is bevestigd dat het kan en blijft werken. Dit zou via de e-mail naar mij bevestigd worden. Helaas heb ik deze e-mail niet ontvangen. Vanmorgen nogmaals gebeld, de medewerker wilde mij niet meer via de e-mail bevestigen dat het blijft werken en verwees mij door naar T Mobile. Er ontstond een vervelend gesprek waarna de medewerker zonder enige aankondiging de verbinding verbrak.
Ik hoop via deze weg alsnog duidelijkheid te krijgen. Kan ik mijn zonnet e-mail versturen vanuit Outlook op het moment dat ik hier een T Mobile SMTP server in stel?
hartelijke groet,
Jolanda