beantwoord

webmail zonnet

  • 14 September 2020
  • 2 reacties
  • 432 x bekeken

SInds ik betaal voor mijn zonnet email is het een drama. Ik kan niet meer inloggen. Eerst kon ik niet inloggen met mijn wachtwoord en een nieuw wachtwoord is niet mogelijk. De server is nu onbereikbaar en nu is inloggen dus onmogelijk. Mijn mailbox is vol en ik kan de webmail niet leegmaken en dus geen mail meer ontvangen. Alle mogelijkheden contact op te nemen met zonnet tot op heden geen resultaat. Ik vind het echt onacceptabel dat je nu wel moet betalen voor behoud maar er totaal geen service is . Graag zsm een oplossing in de webmail en de inbox op te kunnen schonen. 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 September 2020, 07:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hallo mbacker. Vanuit dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455 wordt nog wel eens wat doorgezet naar zonnet vanaf de zijde van Tele2, dus ik kan u aanraden dit verhaal daar ook even te vermelden. Of het helpt is afwachten…

 

Overigens lijkt kruys70 in dit topic: https://forum.tele2.nl/e-mail-350/behouden-bestaand-zonnet-email-80684 hetzelfde probleem als u te hebben. Als we zien hoe zonnet tot nu toe daar op reageert wens ik u veel sterkte toe de komende tijd.

Het zou tele2 sieren hun mail aan een wat capabeler en betrouwbaarder mail provider toe te vertrouwen wat mij betreft….

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @mbacker,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van het probleem met jouw Zonnet mail. Ik heb dit probleem intern doorgezet.

Gaat het om het e-mail adres dat in jouw Community account staan? ******@zonnet.nl? Ik hoor graag van je! :thumbsup: