beantwoord

Versatel mailadres na overstap naar T-Mobile

  • 11 October 2022
  • 4 reacties
  • 733 x bekeken

Na overgang van tele2 naar t-mobile heb ik problemen met de e-mail van versatel.

De binnenkomende mails gaat goed, maar wanneer ik het binnenkomende bericht wil verzenden dan krijg ik steeds het bericht terug met de opmerking “Mail Delivery System”: Undelivered Mail Return to Sender.

Hoe moet ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Des2000 12 October 2022, 13:01

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey @k.gort,

Als ik het goed begrijp zit je inmiddels bij T-Mobile met jouw Webmail, ik adviseer je dan ook om contact op te nemen met T-Mobile hierover. Dit omdat zij in de systemen met je mee kunnen kijken en ervoor kunnen zorgen dat het weer werkt.  Via deze link kom je op de Community van T-Mobile en kun je jouw vraag stellen. Ik weet zeker dat ze je met alle liefde hierbij verder willen helpen!

Groetjes,
Manouk

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

 

E-mailadres gebruiken na opzegging

Zit je inmiddels bij een andere provider, maar wil je wel gewoon je @Tele2, @Zonnet of @Versatel e-mailadres blijven gebruiken? Dat kan! Het enige wat je dan moet doen, is de instellingen aanpassen. Bij de Server voor uitgaande e-mail (SMTP) staat nu nog de server van Tele2. Hier moet je de server van je nieuwe/huidige provider plaatsen. Mocht het dan toch niet werken, kun je het beste contact opnemen met de huidige provider.

Check deze  link voor meer info over e-mail.

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren

PS: Je mail adres komt na 6 maanden (180 dagen)  te vervallen.

Middels de site www.zonnet.nl kun je van het mail adres een betaalde service maken.

Tele2 ondersteund geen losstaande mail adressen van zonnet / versatel meer.

Des

Na tel. contact met T-mobile en tele2 over het niet kunnen verzenden van mail van versatel mailadres (waarbij ze naar elkaar wijzen wie het probleem zou op moeten lossen) ben ik er zelf uitgekomen.

Versatel geeft het ook niet goed aan want T-mobile blokkeert poort 25. Ik heb nu voor poort 465 gekozen.

Ik heb het nu zo ingesteld:  SMTP Server

Discription:                           naam  (zelfde als user name)

Server name:                        smtp.versatel.nl

Port:                                        465

Connection security:     SSL/TLS

Authentication method:  Normal password

User name :                     Inlognaam (mailadres. zonder @versatel)

-----------------------------

Bij password: hetzelfde als je voor webmail gebruikt.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Abraham, niet leuk om te horen dat er naar elkaar wordt gewezen, maar super om te zien dat je er zelf achter bent gekomen. Bedankt voor het delen. Dit kan andere klanten zeker helpen! 

Reageer