Skip to main content

Goedemiddag,

15 juni kreeg ik een mailtje van Tele2 dat mijn emailaccount (Versatel) vanaf 15 januari 2024 stopt.

 

Gister kreeg ik een mailtje van Zonnet met de tekst:

U heeft bij Zonnet één of meerdere abonnementen die binnenkort verlengd zullen worden. Abonnementen worden een maand voor de vervaldatum automatisch verlengd, tenzij door u is aangegeven dat het abonnement moet komen te vervallen. MailAccount (guus??????@versatel.nl e-mailadres behouden) Verlenging voor 1 jaar bedraagt € 9.00

Hoe is het mogelijk dat ik dit laatste mailtje krijg wanneer mijn emailaccount vervalt 1 Januari 2024 ?

Hoi Guus, het bericht van Tele2 waarin gecommuniceerd wordt dat het vervalt, is niet van toepassing als je een betaald abonnement hebt bij zonnet.nl. Kun je eens controleren of het om hetzelfde mailadres gaat, of dat je nog een oud 2e zonnet/versatel mailadres hebt waar onze mail op doelt? Gaat het om 1 e-mailadres, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken!


Reageer